Oehhh leuk!! Spannend! Mijn eierstokken rammelen zwanger en wel al voor de vierde, verschrikkelijk ben benieuwd of hoofd of hart het gaat winnen.
Deze zwangere begint het zwaar te krijgen. Rugpijn, kortademig, raak de warmte niet kwijt, alles gaat zooooo langzaam.. kan me ook niet voorstellen dat er nog 12 weken groei bij gaat passen, ik zit nu al zo 'vol'! Verheug me héél erg op het kleine babietje (en ook op de bevalling!) ♥️ Hoe is het met jou, je draai weer gevonden aan het werk? En klaar om te trouwen?
Hoe ben jij in vredesnaam alweer 27 weken zwanger? Ik hoop niet dat de tijd zo vliegt als ik ooit zelf zwanger ben zeg! Poeh! Hoe denkt je partner over een nummer 4?
Gaat snel hè!! Als je vooruit kijkt naar hoe lang je nog moet gaat het langzaam haha maar achteraf.. Hij wil heel graag een vierde! Maar als ie die dan even zelf zou dragen..
Dank voor jullie lieve reacties meiden. Ik moet een beetje liever voor mezelf zijn denk ik. Voel me zo'n aansteller dat ik verdrietig ben dat die eisprong er nog niet is.
Ja zeker liever voor jezelf zijn! Zwanger willen worden is een heel emotioneel iets en iedere dag aan het wachten kan voelen als een dag te veel.
Dat zou toch mooi zijn, als hij die taak nu eens op zich zou kunnen nemen... maar de zwaarte van de zwangerschappen is dus de boosdoener? Lijkt me ook pittig als het lichamelijk al niet helemaal oke is!
Ben benieuwd hoe je tuin geworden is. Fijn dat gezakt is en hoop dat jullie gauw een gevulde buik krijgt die blijft zitten. Ik gun jullie zo.
haha dat is grappig. Ja dat weet je nooit als ik zie hoe bij ons gegaan is. Eigelijk onvruchtbaar volgens gyn na de derde die niet meer bij ons is toen toch nog een zoon. Daarna niks terwijl we niet veilig deden. En toen vorig jaar toch nog weer een kleine. Dus we wachten het af of ons een vijfde begint word.
♥️ Ah lieve @Michje, balen mag natuurlijk! Je wilt gewoon door, ik snap je helemaal. Hopelijk meldt je ei zich snel! Spannend, wanneer verwacht jij je NOD? Jeetje, je bent alweer 27 weken! Pittig met het warme weer nu ook! Ik hoop voor je dat de tijd wat sneller mag gaan voor je gevoel!
Helaas, kon het niet laten om vanmorgen een testje te doen (11/12 dpo). Witter dan wit.. Verwacht er niet veel meer van deze ronde.
@Cobon heb het met je te doen. Zomers zwanger zijn lijkt mij zo zwaar. Die hitte vind ik al vreselijk zonder warmte. @Chocoladekoekjes rond 11 juli maar verwacht deze ronde nog niks want nu ongeveer mijn eisprong en ben nu heel druk dus weinig gezelligheid dus volgende ronde zonder condooms