Haha, ik zie 'm zelf amper op de foto. Hij staat vrij ver naar rechts, bijna in het midden. Maar de controlestreep staat ook ver naar rechts. 8DPO, maar dus opgedroogd. En uploadkwaliteit helpt niet mee, dus betwijfel of je wat kunt zien... Edit: ik zie echt niks hier op deze foto hoor.
Geen idee of dipsticks langer nodig hebben. En wat vals positief betreft, dat heb ik nog niet eerder gehad met deze, maar blijkbaar anderen wel. Durf er dus niet vanuit te gaan dat het níet vals is, zeker aangezien de foto na afleestijd is...
Ja, maar de foto is niet binnen afleestijd. En binnen afleestijd was ik er niet van overtuigd dat er wat stond!
Ik heb vruchtbaar slijm gespot, ovu testjes worden iets donkerder maar nog niet positief. Denk vanavond of morgen
Uiteraard, haha! Mocht eigenlijk pas woensdag testen, want vorige keer op 10DPO een tuurstreep. Maar mijn hersenen hadden praatjes en die bedachten dus dat ik de vorige keer misschien niet eerder een streepje had omdat die zwangerschap niet goed was. Tsjah, toen ben ik gezwicht, want dat brein zal toch maar eens gelijk hebben...
Ik ben erg moe van alles, grotendeels klaar voor moeten nog meer bloemen erin! Maar onkruid is weg alleen nog wat kruipspul wat lastiger is haha
Terwijl ik aan het typen was, was er een testje aan het doorlopen, bijnaaaa positief! Gisteravond hebben we het al gezellig gemaakt, morgenavond dan nog maar een keer doen?
Dat is dus altijd mijn twijfel... ze zeggen dat om de dag het beste is. Als we vanavond ook doen, dan is het 3 dagen achter elkaar. Pffff moeilijk, moeilijk Ik weet nooit zo goed waar we dan goed aan doen.
Daar hebben de onderzoeken ook verschillende meningen over. De ene zegt idd dat het de kwaliteit vermindert, de ander zegt het maakt geen verschil en weer een ander beweert dat de kwaliteit juist omhoog gaat, maar de hoeveelheid zaadcellen omlaag. Ik zou dus lekker doen waar jullie zin in hebben. Of dat nou drie dagen achter elkaar is of om de dag!