Mijn vriend drinkt denk 1 - 2 biertjes in het weekend, dat vind ik prima. Zelf drink ik (bijna) niet. Misschien in de afgelopen maanden 3 wijntjes op totaal Wat ik wel echt heel lastig vind is dat mijn vriend rookt.... en ik krijg dat niet veranderd..
@Chocoladekoekjes wil je dat graag veranderen? Ik wil drankgebruik wel minder. Maar zeg eerlijk als ik niet met zwanger worden bezig zou zijn voor baby J dronk ik ook wel 3-4 dagen per week wijn. Gezellig bij mensen eten of ergens wat eten is het meestal altijd wel een fles wijn. maar nu ik het mijzelf al sinds die tijd heb afgeleerd na de geboorte ook niet meer gedaan kan ik mij ook niet meer voorstellen om weer zoveel te gaan drinken.
En bij ons is het vandaag ook gezegd dat hij alcohol gebruik beste kan verminderen en bepaalde vitamines moet slikken. En wij moeten om de dag sex hebben rond de eisprong nu deden we iedere dag dat schijnt de kansen te vergroten iemand daar ervaring mee?
Ik vind het sowieso not done als je kinderen hebt om dan echt stevig te drinken paar keer in de week. Je hebt een verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie. Ik ga echt niet piepen over een biertje in t weekend of als als er een feestje is zonder kids en er is oppas, maar beetje terughoudendheid kan geen kwaad
Haha het is gelukkig niet stevig drinken @GroeneBomen het is ongeveer 4 glazen per keer het is ook niet dat hij dronken word. Maar het is wel altijd een beetje zeg maar Dus alles bij elkaar is het gewoon te veel denk ik. Ik heb vanmorgen in mail volgende ontvangen: Dr .... zal een brief voor Bernhoven maken, zodra zij die daar hebben ontvangen, wordt er over het algemeen door het ziekenhuis zelf contact opgenomen met de patient. Heeft iemand hier ervaring mee? Word je dan na 3 maanden (bij bernhoven was de wachttijd ongeveer 10-18 weken) gewoon een keer gebeld of gemaild?
Ronde 10 is van start. Baarmoederslijmvlies mooi dun, 1 eierstok niet vindbaar (eens moet de eerste keer zijn haha, hij doet normaal ook geen echo's.Was de supervisor van de afdeling), andere heeft een mooie hoeveelheid kleine eitjes dus eerste spuit weer gezet. Maandag heen voor meting en hopelijk gelijk ovitrelle zetten en klaar weer
Ik vind 4 eenheden per keer stevig. Je krijgt vaak gewoon brief thuis met afspraak of even belletje. Ziekenhuis zal hem ook wel aanspreken op zn drankgebruik vrees ik, doet zn zaad niet goed. Ik hoop het voor je, hopelijk mindert hij dan wel. Als hij voor de kinderen niet wil minderen, wie weet kan de arts hem overtuigen
Super @GroeneBomen Wow wat reageren jouw eierstokken snel. Dat is wel heel erg fijn als je maandag al ovitrelle mag zetten.
Naja hopelijk geen overreactie eigenlijk zou ik zondag heen moeten maar ja dan is de boel dicht. Vrijdag is nog te vroeg. Dus ik kan niet tussentijds t bijstellen qua eenheden
@GroeneBomen Klopt hij is er gisteren ook op aangesproken. En hij weet ook van kennisen dat die hetzelfde probleem hadden en mijn nicht had dat ook met haar man dus hij moet het maar begrijpen. Hij heeft gisteren gezegd te stoppen. Maar morgen eerste etentje weer en benieuwd of hij dan bij inschenken van de wijn nee zegt. Zaterdag hebben we oppas en gaan we op stap dan vind ik het wel oke paar drankjes.
Maar maandag zit je pas op dag 8-9 ofzo? Dat is dan wel heerlijk vroeg. Nee overstimulatie wil je ook niet inderdaad. Maar vorige keer was het met deze hoeveelheid goed gegaan toch? jij gebruikt Clomid toch? Ik krijg deze cyclus wel iets meer letrozol van 5 naar 7,5 per dag. Heb de medicijnen en spuit gisteren opgehaald. Ik hoef alleen pas de 27ste voor de echo (bij mij duurt het helaas een stuk langer )
Klopt @GroeneBomen maar ben gisteren wel boos geworden want ik moet er nu ook iedere maand veel hormonen voor nemen enzo en elke keer naar die afspraken. Dus hij doet er ook maar iets voor. Maar doet die denk ik ook wel. Was ervoor ook nog niet zo dat hij echt moest stoppen voor zijn gevoel en nu wel.
Ja spannend @Michje ben benieuwd. vandaag 11 DPO het kan morgen ook altijd nog. Zag vandaag toevallig mijn eerste positieve test bij Baby J. was de gevoelige 10 van de action op 13 DPO.
Ja dag 9 idd. Vorige ronde dag 8 al rijpe follikel. Met clomid was dat ook al dag 10-11, dosering ook altijd gelijk gebleven. Ik vind het ook best maf hoe snel het reageert. Juist omdat mijn eierstokken zo lui zijn na de bevalling van de jongste. Hopelijk helpt 7,5 jou meer!
Haha die van jou zijn verlegen! Van al die echo's, nog nooit 1 verdwenen geweest tot vandaag! Darmen idd haha Maar goed, geen beeld is in dit geval een goed beeld Groei eitjes groei idd! Maar niet meer dan 3 hoor matig de groei maar eitjes, toe maar. Niet té enthousiast
Ja, vandaag 10 DPO. Er staat weer een vaag lijntje, die stond er sneller dan de afgelopen 2 dagen, maar niet op de foto te krijgen. Vertrouw het niet zo, ben bang dat het indrogers zijn. Vorige keer op 10 DPO het eerste tuurstreepje, dus als het wat is zou het vanaf nu op moeten gaan lopen. Maar ik verwacht het niet!