Gheghe positieve test voor jou, afspraak voor de snipperdesnip kliniek voor hem ♡ O ja trouwdag... o nee ik heb mijn nod niet rond mijn trouwdag of wel? Wanneer is mijn trouwdag? jemig ben echt te moe.
Hahah geen idee wanneer mijn nod of wat dan ook is! Als knip knip word is pas als de baby levend er is hoor…
Ik probeer eens geduldig te zijn. Maandag is een bijzondere datum voor ons en als het zou zijn zou de test ook beter knallen dan nu en ik wil niet meer turen
Zwangerschapstest en waren positief (ook die van clear blue digital) en na de bruin roze afscheiding hebben we hcg geprikt . Dit omdat ik de verloskundige vroeg of ik moest kijken of de testen opliepen of afliepen aangezien ik het niet vertrouwde. Op maandag was die lager dan dat ze graag zagen voor kleine 5 weken en op vrijdag was het 1
Ik had het geluk dat het nog heel pril was. Vond het wel vreemd dat ik bijna niet menstrueerde (beetje slijm en geen bloed en kramp ) maar volgens de vk kon dat nu gunstig zijn en aangezien er nog geen vruchtje was omdat het vroeg was heb ik nu een betere laag voor de innesteling (welke door pcos niet fantastisch is )
Geen idee dat maakt verder ook niet uit. We waren zwanger en het is met kleine 5 win mis gegaan nu hopen dat dat nu met het baarmoederslijm in ons voordeel werkt.
Slecht nieuws gekregen. Met zo’n korte luteale fase kan je niet natuurlijk zwanger worden. Nu cyclusopvolging. Intussen ook semenanalyse bij mijn man en hij is ook onvruchtbaar… We mogen pas op 20 juli terug naar gynaecoloog voor bespreking resultaten. Al veel gehuild.
Ach meid, wat verdrietig... Een dikke knuffel voor jullie allebei. Ik hoop zo dat het ziekenhuis opties voor jullie heeft en er toch een kleintje mag komen. Sterkte!
Ownee dat meen je @Sofiaaa heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie straks toch een mooi wondertje ❤️