Nou! Mijn NOD is dinsdag, vandaag 12 dpo en getest… Ik kan dit zo niet geloven. Na jaren van onvruchtbaar zijn nu voor de 2e keer bij de eerste IUI-D poging raak! Het moet nog even indalen allemaal…
Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • Datum onbekend xSNDY19x - 31 jaar - 2e kindle Loveischocola -38- 3e kindje ♡ Zwanger ♡ 10 september 2022 Katin87 - 34 jaar - 3e kindje - jongetje 11 september 2022 Bonvb - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 september 2022 Cobon - 35 jaar - 3e kindje - jongetje 27 december 2022 Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - meisje 24 april 2023 Michje - 31 jaar - 1e kindje 30 april 2023 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 8 mei 2023 Groenebomen - 37 jaar - 3e kindje • Afspraken • 7 september Michje - 1e echo 12 september Michje - intake Groenebomen - 1e echo 15 september Chocoladekoekjes - eerste echo 27 september Chocoladekoekjes - intake + tweede echo • Wachtbankje • Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje
Naja zeg.. idd traag ei. Als t maar een goede is. Ei waar junior uit kwam was ook traahaaaaag, trager dan normaal. Was nog uit de glorietijd dat mijn eierstokken niet in winterslaap gingen.
Ja… H kwam ook uit zo ei van loopt op nee af na op en langere cyclus toen.. we wachten maar af… wel veel slijm later vandaag weer testen en vanavond toch maar ff gezellig maken
Wat spannend! Hier alles nog relatief rustig.. Wel wat meer harde buiken en wat meer last van m'n bekken/lage rug. Hopelijk is het allemaal voorwerk! De laatste loodjes vind ik wel wat zwaarder.. vooral omdat klachten meer 'uit het niets' komen. Bijv. ineens last van mijn bekken (van de een op andere dag) en dan denk ik echt; huh? waar komt dat nou vandaan? Nou ja.. hoort er allemaal bij, maar van mij mag ze komen!
Hier alles goed! Heb wel echt hele gevoelige borsten, maar goed dat is een goed teken zullen we maar zeggen. Ben aan het aftellen tot de eerste echo!
Nog geen piek… hopelijk vandaag?? Wat een gedoe vind er echt niks aan.. en de ene na andere zwanger in omgeving