Tranen van geluk hier! Wij hebben zojuist een goede echo gehad!! Met een prachtig kloppend hartje! Ben nu geschat tussen de 7+2 en 7+5 weken.
Goed, dit is gelukkig de prettige tijd van de zwangerschap (voor mij dan iig) Ons meisje werd wel wat klein (p17) geschat, dus een extra groeiecho gehad Maar alles is gelukkig gewoon helemaal goed, ze is gewoon wat fijntjes Oh, en we hebben net een huis gekocht! Zo onwijs gaaf Hoe gaat het bij jullie? Bijna trouwen he? gaan jullie dan gelijk ook van start met de kinderwens?
Mooi dat ze op haar eigen lijntje goed groeit! Hopelijk voel je je nog een flink aantal weken goed. Ja, wij gaan meteen na de bruiloft starten met onze kinderwens Ik kan niet wachten
Vind niks aan het wachten en duizend dingen voelen haha… vorige maand werd ik al op 11 dpo ongesteld dus ben benieuwd hoe nu gaat..
Dat laatste stuk is gewoon slecht bedacht idd. Jammer dat mannen niet gewoon een wachtweek over kunnen nemen
Man was helemaal sneu gister dat ik in bed ging eten s avonds. Eh ik kweek nieuw leven en zorg voor 2 andere wezens, doe boodschappen, ga mee naar sport, maak t eten klaar en toen was ik op en ben ik met bord naar boven gegaan. Maar fijn dat meneer zich drukker maakte over dat hij t saai vond zo hij durft t niet nog eens te doen
Hormonen vallen mee, vermoeidheid was t wel hij kreeg ervan langs Jongste is weer terug aan de nachtvoeding ×(€&#*@*€