Wat vervelend! Gelukkig heb jij weinig last. Hoe is het verder qua zwangerschapskwalen? En lief van je (schoon)ouders!
Borstvoeding sucks, is pijnlijk, heb medicatie tegen de misselijkheid en dat helpt wel aardig nu en verder tja opgeblazen, bolle buik gheghe. Goed dat we in huis zitten, wil pas na 8 weken t vertellen als verrassing. Vaak plassen ook,in de nacht vooral grrr,bandenpijn aanwezig. Migraine nog steeds weg en ik ben emotioneler, stomme tv. en ben nog steeds rustig, als ik maandag echo moet verplaatsen vind ik dat geen probleem. Blijft goed voelen. Geen gekke dingen verder Hoe is t met de trouw kriebels?
Flink zwanger dus Vooral fijn dat het zo goed voor je voelt en je vertrouwen hebt! Gaat verder goed hoor! Druk dus. Vrijdag nog gesprek met de trouwambtenaar van de gemeente. Volgende week donderdag trouwen we officieel voor de wet, maar gewoon in het klein. Volgende week zaterdag hebben we onze bruiloft voor de kerk met alle gasten erbij. Ik denk dat we de week erna heel moe gaan zijn
Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • Datum onbekend xSNDY19x - 31 jaar - 2e kindle ♡ Zwanger ♡ 10 september 2022 Katin87 - 34 jaar - 3e kindje - jongetje 11 september 2022 Bonvb - 28 jaar - 1e kindje - meisje 23 september 2022 Cobon - 35 jaar - 3e kindje - jongetje 27 december 2022 Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - meisje 24 april 2023 Michje - 31 jaar - 1e kindje 30 april 2023 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 8 mei 2023 Groenebomen - 37 jaar - 3e kindje • Afspraken 27 september Chocoladekoekjes - intake + tweede echo • Wachtbankje • Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje
Ik zit op dag 18, nog geen eisprong gehad. Vorige 3 cylcussen op dag 18/19, dus hopelijk vandaag. Had gehoopt dat ie deze maand wat eerder kwam, dan is de eerstvolgende eisprong ook dichterbij Ik denk dat ik volgende maand ongeduldiger ben haha