Voorpret - zwanger worden 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    Ik kan me ergens wel voorstellen dat het voor hem nu nog als een ver-van-zijn-bedshow voelt en hij niet direct zulke keuzes daarvan af wil laten hangen nog. Voor mannen is het sowieso vaak langer abstract dan voor vrouwen. Meestal komt dat vanzelf. :) Dat is wel een voordeel van dat mijn vriend al kinderen heeft. Hij is al heel kindgericht.

    Genoeg ruimte hebben om je even terug te kunnen trekken en je eigen ding te kunnen doen is wel belangrijk inderdaad. Hopelijk komt er wat moois op jullie pad en valt het straks gewoon allemaal op z'n plek!

    Wij gaan tussendoor niet naar iets anders op zoek verwacht ik. Sowieso blijven we de komende tijd daar wonen vanwege zijn kinderen. Uiteindelijk zouden we willen kopen.

    Ik ben dus 24, hij is 39 ;) Dus een groot leeftijdsverschil. Komt ook nog bij dat hij er redelijk vroeg bij was als papa, dus zijn kinderen zijn pubers. Wat minder conventioneel allemaal, maar het gaat erg goed gelukkig. Ook erg goed contact met de moeder van zijn kinderen, dat maakt alles ook veel makkelijker en fijner.
     
    Justtasking en Cobon vinden dit leuk.
  2. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    @Cobon @Loveischocola Leuk dat jullie meekletsen. Heftige voorgeschiedenis @Loveischocola. Wat fijn dat jullie daarna nog een zoontje hebben mogen krijgen <3

    @Cobon Hoe oud is jouw oudste?

    @Eli05 Alle voorpret is welkom hier wat mij betreft :D
     
  3. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    9 al!

    Ze wou graag een zusje, dat is gelukt ;) nu wil ze dan wel graag een broertje, want dat is weer eens wat anders. Ik zal kijken wat ik kan doen :p
     
    Justtasking vindt dit leuk.
  4. Justtasking

    Justtasking Actief lid

    21 aug 2021
    104
    100
    43
    Vrouw
    Ja klopt, tegen die tijd zullen we wel zien hoe hij er dan over denkt!
    Ik hoop ook dat er iets moois op ons pad komt en duurt dat langer is dat jammer maar ik heb liever een goed plekje dan iets wat we nemen omdat we dan maar wat hebben.. Laat ik het zo zeggen er is nog geen tijdsdruk , hier hoef ik ook nog niet weg.

    Oh heerlijk, voelt het voor jou ook als een echt gezinnetje?

    Wij zijn een samengesteld gezin waarin mijn ouders dus ook bijna 20 jaar verschillen qua leeftijd. Mijn stiefbroer en zus hebben al kinderen dus mijn moeder is eigenlijk al 10 jaar oma terwijl ze 42 is. :rolleyes:
    Weet niet hoe het zelf voelt maar kan me dus wel wat inbeelden bij jullie situatie.

    Fijn dat er goed contact is met de moeder van de kinderen en dat jullie tussendoor gaan kijken naar een leuk stekkie. Kan me wel voorstellen dat jullie in de buurt willen blijven wonen of in hetzelfde huis willen blijven voor de kinderen.

    Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen en zelf dingetjes typen dus als ik iets vergeet mijn excuses en ook voor dat ik soms iets kroms neerzet. :|:roflmao:
     
  5. Justtasking

    Justtasking Actief lid

    21 aug 2021
    104
    100
    43
    Vrouw
    Ik vind het heel lastig te reageren maar wil wel even zeggen dat ik het een aangrijpend verhaal vind.

    Met je zoontje alles goed verlopen?

    Leuk dat je mee komt praten! Krijgen we straks een leuk groepje bij elkaar. :)
     
  6. Justtasking

    Justtasking Actief lid

    21 aug 2021
    104
    100
    43
    Vrouw
    :thumup::cool::p
     
  7. Justtasking

    Justtasking Actief lid

    21 aug 2021
    104
    100
    43
    Vrouw
    Even een algemene vraag..
    Zitten jullie via telefoon of laptop op dit forum?
    Ik merk soms dat ik met mijn telefoon niet alles mee krijg in een topic en dat ik het lastig vind om op meerdere tegelijk te reageren in 1 bericht..
    Zit nog niet heel lang op dit forum een lees voornamelijk mee. :confused:
     
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Ja, alles goed gegaan! Hij is eerder gehaald om herhaling te voorkomen!
     
    Cobon en Justtasking vinden dit leuk.
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Telefoon!
     
    Justtasking vindt dit leuk.
  10. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    Haha, zou wel heel 'flauw' zijn als jullie nu weer een meisje maken :p
    Hoe vindt ze haar zusje?
     
  11. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    Zijn kinderen voelen voor mij niet als mijn eigen gezin (ik zie mezelf ook totaal niet als stiefmoeder ofzo), maar het zijn wel lieverds en het is altijd gezellig als ze er zijn.

    O ja, jouw ouders hebben dan ook een flink leeftijdsverschil! Lijkt idd op onze situatie.

    Haha, nou tot nu toe heb je nog niets raars geschreven hoor. :thumup:

    Wat voor opleiding doe je nu?
     
    Justtasking vindt dit leuk.
  12. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    Telefoon om te lezen en korte berichten te posten. Langere berichten typ ik liever op de computer.
     
    Justtasking vindt dit leuk.
  13. Justtasking

    Justtasking Actief lid

    21 aug 2021
    104
    100
    43
    Vrouw
    Dan is het wel heerlijk om samen een kindje te krijgen mocht dit voor jullie zijn weggelegd!:)

    Ik doe een opleiding in de zorg
     
  14. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Haha, 2022 gaat het hier toch echt niet worden :p
    We zijn volop aan het bouwen en een zwangerschap/tweede kindje zou gewoon nu iets teveel zijn. Bovendien ben ik niet het type persoon om 2 kindjes kort op elkaar aan te kunnen. Ken jezelf! ;)

    Hoewel mijn schoonmoeder nu al vindt dat ik behoorlijk oud aan het worden ben om nog een kindje te krijgen. Waardoor ze het onverantwoord vindt dat we nog even wachten... Ik ben 30 geworden dit jaar... o_O
     
  15. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Oh leuk, bouwen jullie je eigen huis?

    Haha schoonmoeders :rolleyes: HEEEEEEEEL oud inderdaad :roflmao:
     
  16. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Inderdaad, we storten zelf de kelder, helpen de ruwbouw te metsen,... (alleen aan het dak gaan we ons niet wagen, want manlief heeft hoogtevrees) :roflmao:

    Njah, mijn schoonmoeder is wat... speciaal. :rolleyes:
     
    Cobon vindt dit leuk.
  17. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.730
    4.723
    113
    Vrouw
    Zeker, daar kijk ik ook erg naar uit. Ben soms wel angstig dat het niet lukt, maar ik probeer vertrouwen te hebben door het feit dat ik jong ben en hij in het verleden al heeft laten zien dat hij zich kan voorplanten. :p

    Ik doe zelf ook een opleiding in de zorg (verloskunde, dus het is mijn dagelijkse bezigheid :rolleyes:) Bijna klaar, maar ik zit sinds half augustus thuis omdat ik tegen een burnout aanzat/aanzit. In januari ga ik in principe verder.
    Wat voor zorgopleiding doe jij?

    Je schoonmoeder weet wel dat de gemiddelde leeftijd voor het krijgen van een eerste kind in Nederland 30 is? :roflmao:
     
  18. Eli05

    Eli05 Actief lid

    5 aug 2019
    386
    326
    63
    Vrouw
    België
    Als mijn schoonmoeder iets in haar hoofd heeft, kan haar niets van gedachte veranderen. Ben al lang gestopt met daarop in te gaan :roflmao:
     
  19. Justtasking

    Justtasking Actief lid

    21 aug 2021
    104
    100
    43
    Vrouw
     
  20. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    @zegenwens wat een leuke opleiding :) lijkt me een prachtig vak. Hopelijk voel je je snel weer beter en kun je het afmaken.
     

Deel Deze Pagina