Duurt een eeuwigheid he? Ik was ook telkens aan het aftellen. Eigenlijk al vanaf -2 dpo, want positieve ovulatietest is nog geen eisprong, haha! Hopelijk vind je wat afleiding!
Ja, ben helemaal trots! De verloskundige noemde het een perfect kind. Haha, dat zegt helemaal niks natuurlijk, maar het is toch leuk om te horen!
Wat snel al! T. is 2 maanden jonger maar heeft pas 4 boventanden, twee tanden beneden en twee kiesjes
Hier is hij snel gegaan maar ook vaak veel tegelijk nu ook al zijn hoektanden komen beetje tegelijk door.. eerder ook al 3 kiezen tegelijk haha
Heel herkenbaar! Hier het zelfde dagen gaan ook zo langzaam lijkt het wel.. ook heb ik de ene dag dat ik denk ja ik denk dat het positief is en de andere dag voel ik niks en denk ik misschien wou ik het gewoon voelen en denken
Ja klopt ben inmiddels beetje bang dat het niks is Heb net ook een testje gedaan waarschijnlijk veelte vroeg maar dacht is het proberen waard maar die is negatief
Met 8dpo heb ik nog nooit positief getest. Of überhaupt getest. Innesteling is vaak nu of morgen pas.