Misschien nog eventjes wachten en morgen testje doen als de menstruatie echt niet komt, ik duim voor je
Oke toch eventjes een testje gedaan maat die is ook witter dan wit op 10DPO. Vanaf nu ga ik maar gewoon even aankijken of ik ongesteld word want heb wel krampjes tijdens en plassen in me onderbuik en gisteren zat ik in de auto en ineens mega rugpijn. (Mijn baarmoeder ligt meer naar achteren zei de dokter) dus vandaar dat ik me menstruatie meer in me rug dan buik voel
Volgende x beter denk, terwijl mijn vriend en ik allebei het voor gevoel hadden dat het wle zou lukken
Zal nog even afwachten denk ik. Vind het altijd zo jammer om geld te geven aan een zwangerschapstest om dan een halve dag later je menstruatie te krijgen
Ik deed wel ochtend/eerste urine, omdat ik ivm werk niet altijd later op de dag kon testen en ik graag wel elke dag op een vergelijkbaar moment wilde testen. Zag ook niet echt verschil als ik in de middag nogmaals testte.
Zo, ik ben inmiddels een getrouwde vrouw. Prachtige dagen gehad en enorm genoten! Nu even flink bijkomen en nagenieten. Dinsdag gaan we een paar daagjes weg.
Gefeliciteerd, fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Geniet straks van jullie vakantie en dan op naar een mooie zwangerschap! ❤️