Wauw wat spannend! Wat fijn dat er een kloppend hartje is. Ben heel benieuwd naar volgende week. Spannende dagen zo!
Vanavond hebben we weer een echo, blijf het spannend vinden. Maar ook heel fijn weer even te kunnen spieken!
Dankje! Nee, dit is 'gewoon' controle bij de verloskundige, maar zij hebben ook een echo apparaat dus mogen ook weer even kijken. Zaterdag hebben we de geslachtecho
Jaa haha, we denken het al gezien te hebben bij de 13 weken echo. Maar ik houd nog even mijn mond tot we het zeker weten
Ja, maar niet van het geslacht. Op de foto's is niets te zien. Ook de NUB volgens mij niet want was al 14+1 weken.
Morgen heb ik weer echo. Zal foto plaatsen want ben zeer nieuwsgierig of jullie dan al kunnen zien. 3 jongens hopen zo op nog een zusje
Hier redelijk goede 13 weken echo alleen metingen waar net klein zat voor termijn. Maar datums klopte ook niet helemaal in computer.
Spannend ergens ook wel ? Hopelijk weetje snel meer! Denk meisje? Wat zachter hoofdje maar ook bewogen haha maar eerste lijkt nub als is jongen maar ligt er niet helemaal Goed voor