ja daar bij echocentrum was nog vrij nuchter maar nu toch wel spannend eigelijk. we wachten af. Ergens in dec geslachtelijk moet datum nog prikken
1,47 en moest boven twee zijn. En met 1 dag verschil kwam op 1,90 dus eigelijk ook nog eronder. Ik wacht af wat onze verloskundige zegt
@3musketierseneengirl Spannend, hopelijk hoort het gewoon bij het kindje! Fijn dat verder alles goed was
ja hoop ook al waren andere 4 kinderen niet klein maar nooit zo vroeg gemeten. Bij 20 weken echo altijd hoge waardes
Ze belde al. Was iets om in gaten te houden maar over 4 weken weer echo maar hoef er niet voor doorgestuurd te worden gelukkig. Is gewoon klein en metingen komen zo precies nou nog.
o dat zouden de jongens zo leuk vinden die willen zo graag nog een zusje. In dec hebben we geslachtecho. Dan laat ik jullie weten.
Sorry, ik lees jullie berichtjes nu pas over de echofoto. Inmiddels weten wij het geslacht! Zouden eigenlijk pas zaterdag de pretecho hebben, maar het centrum belde dat er een eerder plekje vrij was gekomen en of wij die wilden. Nou jaaaa heel graag!! Wij krijgen een........ meisje!!
Aah ik had al heel erg het idee dat jij een meisje zou krijgen. Nergens op gebaseerd natuurlijk Super leuk!