Ah zo leuk! Tijdens de 13 weken echo dachten wij echt een jongen gezien te hebben, dus het was best even schakelen toen de echoscopist zei dat het toch echt een meid is! Super leuk (had geen voorkeur hoor, alles is welkom)!! Maar wij waren er echt van overtuigd haha Ze heeft alle mogelijke hoeken bekeken, maar alle hoeken zeiden een meisje. Een dochter, ben zo blij! Nu lekker losgaan met shoppen!
Voorpret 2022 • NOD lijst • 4 november Sofiaaa - 26 jaar - ronde 8 21 november Droompje123 - 30 jaar Datum onbekend xSNDY19x - 31 jaar - 2e kindje Orchid24 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Zwanger ♡ 27 december 2022 Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - meisje 23 april 2023 Michje - 31 jaar - 1e kindje - jongen 26 april 2023 Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje - meisje 4 mei 2023 Groenebomen - 37 jaar - 3e kindje 16 mei 2023 Elisa1 - 34 jaar - 2e kindje 30 juni 2023 Loveischocola - 38 jaar - 3e kindje 15 juli 2023 Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje • Afspraken 8 november Loveischocola - eerste echo vk 29 november Zegenwens - eerste echo vk 1 december Chocoladekoekjes - 20 weken echo 2 december Orchid24 - Afspraak gyn uitslag onderzoeken + plan van aanpak 3 december Michje - 20 weken echo • Wachtbankje • Hoodie - 26 jaar - 3e kindje • Bevallen • Cobon - 13 september - 38+5 - jongen Katin87 - 20 september - 41+3 - jongen Bonvb - 15 september - 40+4 - meisje
Gaat wel oké! We bleken toch corona te hebben. Inmiddels klachtenvrij maar ben wel echt hondsmoe steeds. Weet niet zo goed of het van corona of zwangerschap komt. Verder op gevoelige borsten na niet echt symptomen. Dus ik vergeet regelmatig ook een beetje dat ik zwanger ben Maakt wel dat ik de tijd heel snel vind gaan! @Loveischocola Ben ook zo benieuwd naar jouw echo morgen!
Ahh niet fijn! Corona en ontzwangeren ook geen succes.. toch een heftig virus. Hoop dat je snel minder moe bent!!
Succes bij je echo morgen @Loveischocola , ben heel benieuwd! Hoelaat mag je heen? @zegenwens bluh toch Corona. Daar kun je je inderdaad erg beroerd door voelen. Hier ook gehad afgelopen maand voor het eerst en het viel me vies tegen. Ook lastig te onderscheiden door wat de vermoeidheid nu komt inderdaad met ook pril zwanger. Hopelijk ben je weer snel helemaal de oude!
Alles goed 2 dagen vooruit gezet! 9 buisjes bloed ingeleverd en medicatie gekregen. Over 3 weken weer!