Wow nou moet ik zeggen dat H ook niet super snel koud had/heeft maat een lekker vest of jas is wel fijn Toen ie romper droeg was dat eigenlijk genoeg altijd haha… Nu heeft ie vaak hemdje aan met een shirtje en soms dunne trui.
nee dat klopt naar buiten doe ik toch echt wel vest of jas aan ze zitten nog stil in kinderwagen. Anouk heeft ook niet snel koud maar toch buiten wel lekkere jas aan
@3musketierseneengirl Heb jij trouwens nog reacties gehad van de ouders van je opvangkindjes over dat je weer zwanger bent? Daar was je van tevoren een beetje bang voor toch?
ja daar was ik idd bang voor maar gelukkig alleen maar positieve reacties. Alleen alles zit vol dus plekjes zoek is voor gob vrij lastig. Maar komt goed.
Gisteravond weer controle gehad. Alles was goed. Baarmoeder goed gegroeid. Hartje was even zoeken maar ligt achter de placenta dus had vk al gezegt. 6 dec geslachtecho en 20 dec controle en 21 dec 20 wekenecho. Dan ben ik alweer op de helft. Gaat zo hard.
Pff, jij gaat ook hard joh. Ik wist ergens best dat je zo'n drie weken achterloopt op mij, maar als ik het zo zie staan denk ik 'huh, zo ver alweer?' Fijn dat alles goed was! @GroeneBomen en @Cobon hoe gaat het met jullie?