Mijn ouders, wij hebben al corona gehad maar zijn best wel ziek ervan ja. Dus nu maar digitaal vertellen
Ja ik kan steeds moeilijker verbergen en dat weten anderen straks eerder dan hun en vind ik niet leuk…
@Loveischocola sorry verkeerd gelezen! Wat rot Snap wel dat je het nu digitaal gaat vertellen, jammer dat het niet anders kan. @GroeneBomen Aah leuk! Een heel mannenteam thuis ❤ Dacht de echoscopiste trouwens niet dat het een meisje zou zijn bij de 13-weken echo?
Gaat goed, ik geniet van ons mooie gezin en de naderende kerst enzo ❤️ ik werd een paar avonden terug toen ik hier even keek nog een beetje week, zo mooi dat het zoveel van ons gegeven is dit jaar... En voor wie nog niet.. ik duim voor jullie!!
Ik ga de feestdagen dubbel in, een enorm geschenk onderweg, maar wat ons is ontnomen voert de boventoon
R loopt ook elke fase die jullie doormaken met jullie mee ♡ H zich te zien ontwikkelen is geweldig, maar je had hem samen met R die fases door zien maken. Ik was zo blij met de gezonde echo gister en tegelijkertijd ook een zucht van ach... wat had papa dit mooi gevonden
Klopt je vraagt je af hoe zou R geweest zijn ect, blijft gewoon moeilijk. Ik moet bekennen dat ik deze zwangerschap ook spannender vind doordat we H zien opgroeien beseffen we wat we met R missen.. Ja papa zou het super hebben gevonden nog een gezonde kleinzoon wat een rijkdom ❤️ Je papa leeft ook in je kinderen door want door hem zijn zij er ook!
Snap ik heel goed, je ziet nu heel direct elke dag wat je mist... en denk ook echt wel dat het ook dubbel is als je die 2 straks samen ziet... de interactie tussen broers/zussen is iets bijzonders en o wat ik t jullie ook zo gegund om dat al te zien bij R en H.
Hoii hoii Morgen ben ik 7dpo, vandaag en gisteren heb ik nog al last van lichte krampjes. Ik weet nou niet of ik dit moet linken aan me menstruatie dat die eerder komt dan normaal of dat het niks is of dat het aan het rommelen is. Heeft iemand laat gehad van krampjes rond 7dpo. Soort van lichte menstruatie krampen