Welke testen zijn het beste om vroeg mee te testen? En waar kan je ze dan halen? Ik dacht altijd dat CB de beste testen waren hihi
Dat vinden ze zelf ook natuurlijk, maar dat is ook echt een marketing trucje Die Sensitests zijn idd goed voor vroeg testen. Volgens mij Kruidvat 2 voor 5 op zich ook, maar is wel een stuk duurder alweer dus. Ik heb zelf met Action early getest. Niet iedereen is daar tevreden over, maar ik heb er geen problemen mee gehad. Maar ik heb dan ook wel bewust gewacht met testen totdat ik wist dat de kans heel klein was dat ik een tuurstreepje te zien zou krijgen (11 DPO)
Gisteren kwam de slinger binnen en vandaag eindelijk verteld aan mijn ouders haha! Waren blij ❤️ en nog paar anderen verteld
Wat leuk! ❤️ Wow. Ik zie al jullie banners en t lijkt alsof ik gisteren voor t eerst zag dat iedereen zwanger was. Bizar
Gelukkig maar! Ik vond altijd dat een zwangerschap wel 5 jaar leek te duren Lief dat je dat vraagt. Het gaat iets beter met me. Ik sta op een wachtlijst rolleyes voor de psycholoog. Om de week krijg ik hulp van een rouwtherapeut. Hopelijk gaat het me allemaal goed helpen!
Fijn dat je daar nu hulp bij krijgt. Hoe lang is die wachtlijst ongeveer? Gelukkig kun je ondertussen wel bij de rouwtherapeut terecht. Hopelijk gaat het stapje voor stapje wat beter!
Witter dan wit …. Helaas deze ronde ook niet Mijn vriend en ik hebben alles geprobeerd. Heb hem wel vertelt dat dit me laatste keer was en en niet meer echt wil focussen op dit, hij snapte het wel. Het doet mentaal toch wel wat met je zo negatieve test elke keer hij wilt niet naar de dokter voor onze vruchtbaarheid testen want hij heeft paar jaar geleden al kindje gehad met ze ex alleen die had een abortus achter ze rug omgedaan dus hij vind dat alles nog prima werkt bij hem Ik ben het ff kwijt allemaal zit gewoon huilend met de test in me handen