Bij vlagen wel ja. Ik sliep de afgelopen weken heel slecht en dan kon het me 's nachts wel eens aanvliegen ineens. Nu slaap ik weer wat beter en is het weer minder. Maar zal wel blijven komen en gaan de komende tijd denk ik.
Vreselijk, ik ken het slechte slapen en zulke dingen kunnen je zo aanvliegen inderdaad snachts! Veel liefs!! Heb je de huisarts nog gebeld erover?
Nee, want het gaat vanaf dit weekend net weer wat beter Ben nog steeds wel redelijk vroeg wakker (05:30) maar tussendoor niet, dus zo is het prima te doen. Ik oefen gewoon alvast voor als mijn kind straks standaard op dat tijdstip wakker wordt
Ik draai steeds meer in de wereld mee. Heb de geboortedag van pa gevierd en dat was boven verwachting echt gezellig en helemaal geen zware dag. Heb sinterklaas prima doorstaan en heb ervan genoten en zelfs mam kwam even langs en vandaag... krijg ik van mijn telefoon een herinnering van vorig jaar sinterklaas met foto's en dat komt keihard binnen. Sinds t autopsie verslag is de extreme spanning die ik sinds zn overlijden had in mijn lijf afgezwakt gelukkig en functioneer ik best oke weer.