Ja jeetje, ik zag die ook niet aankomen. Kijk die bepaalde dagen als sterfdag etc die zie je aankomen maar 1 zo'n foto bracht mij zo van mijn stuk. Kan mij voorstellen als jij foto ziet van oa je zwangerschap van R dat t ook ineens zo binnenkomt weer. Ik had t zelfs toen ik fietste in de kou en regen: ik hoorde mijn vader ineens zeggen 'er bestaat geen slecht weer' en bam. Daar waren de tranen weer
Wat fijn om dit te lezen. Wij hebben dat eerste jaar, 2 maanden nadat ze was overleden, ook mijn moeders geboortedag gevierd en al mijn ouders vrienden etc uitgenodigd om haar te herdenken. Dat was zo fijn toen. En ja, dan komen andere dingen juist ineens heel hard binnen. Ik vind dat gek genoeg soms heel fijn. Ik wil haar ook blijven missen. Ik wil niet dat er een dag komt dat haar overlijden me niets meer doet. Dus ik vind in zulke momenten ook wel troost ofzo.
Het is net alsof pa dan zn armen om mij heen slaat en zijn vaste woorden zegt:hou je taai he? En na zo'n huilbui voel je toch weer rustiger. Mijn vaders geboortedag was ook 2 maanden na zn overlijden: we hadden het huis vol ♡ zelfs mijn moeder zei: dit is de beste dag die ik in tijden heb gehad! Ik had niet gedacht verder te kunnen maar ik merk ook dat t leven gewoon doorgaat en ik daar oke mee ben nu.
Ja dat heb ik idd opeens een buikfoto, of dat zijn kamertje klaar was bam dan is het er soms ook wel een glimlach want wat was dat ook een mooie tijd en ben ik trots op dat mannetje! Laat het toe ❤️ De wereld om je heen draait verder en iedereen ook en is oke maar soms ook moeilijk want over een tijdje zijn hun het “vergeten/‘minder in herinnering van je vader” en jij herbeleeft weer zijn dood en momenten ervoor
R was ook speciaal en zo geliefd ♡ Die tranen zijn pure liefde ♡ zo ervaar ik ze ook. Ik laat ze ook gaan. Houden van stopt nooit, het missen ook niet. Maar o wat ben ik dankbaar dat ik nu wel de wereld weer in kan stappen en voel: ik leef! Precies wat onze geliefden voor ons zouden willen. Dat wij hun meenemen in ons leven en zelf ook het leven omarmen. Met tranen, met lachen. Met alles. Ik ben blij dat ik mij ook weer druk kan maken over die kleine dingen, zoals het bord dat op t aanrecht word gezet ipv in de vaatwasser. Ik word niet elke ochtend meer wakker met her besef hij is dood. Nee. Ik word nu ook wakker met 'o verhip... kind 1 heeft gym en de tas is niet klaar' Voelt ook goed om die volgende fase in te gaan. Nu merk ik wel de impact van zn overlijden op bv neven en nichten die hun vader ook zijn verloren: die herbelefden het volledig weer en waren er kapot van. Ze rouwden niet alleen om hun oom, maar ook om hun verlies. Dat beangstigd mij wel een beetje omdat het met de jongere broer van mijn vader dusdanig slecht gaat dat de zomer halen al optimistisch is. Hoop niet dat dat rond de bevalling gebeurt
Hoii Heb even een vraagje. Eergisteren en gisteren heb ik geklust, gisteren kreeg ik op me CB ovulatie testen een smilie en vandaag verlies is heel licht roze/bruin bloed of afscheiding. Word ik dan nu gewoon al weer ongesteld
Ik had deze keer ook geen eiwit achtige afscheiding kan je een eisprong hebben zonder dat soort afscheiding? Normaal ging ik er beetje vanuit dat ik me eisprong had als ik dat slijm had (10 dagen na me menstruatie) nu gelijk getest na menstruatie en 4dagen erna gelijk een smilie denk dat ik die tijd toch wat foutjes heb gemaakt om er maar van uit te gaan als ik ei wit afscheiding had dat dat me eisprong was
Wel blijven doortesten voor zekerheid! Het wisselt per persoon de ene heeft het zo en de andere zo weer. welke clear blue test je de roze of paarse
Ja hoor, dat kan. Ik heb soms hele periodes dat ik geen vruchtbaar slijm ontdek en toch heb ik altijd een eisprong. Laatste cyclus (toen ik zwanger raakte) juist wel: toen begon het op dag 9 en op dag 15 had ik m'n ei. Dus het kan soms best nog even duren voordat je eisprong dan komt. Wel blijven doortesten idd.
Hoi meiden, ik krijg meestal geen meldingen van deze groep en loop te ver achter krijg het niet bijgehouden dus ik stap uit deze groep. Hopelijk iedereen een mooie zwangerschap, bevalling en alle fases erna tegemoet ❤️
Hoii hoii, We blijven de ovulatie testen doen alleen komt elke dag een smilie… Nu dachten we huh dus wij opzoeken kan het dus als je zwanger bent dat die positief aan geeft dus… wij een vroege test doen staat er een heel licht streepje.. is dit vals positief of positief ik ben in de war