Hoi hoi, Verloskundige gebeld die zeiden dat het innesteling bloed kan zijn over week een afspraak voor de echo. Naar de dokter geweest die zegt dat het een miskraam is geweest omdat 4dagen bruine afscheiding met 1x beetje bloed verlies geen innesteling meer kan zijn en we nu 2 weken moeten wachten want hij kan niks testen..
Jaa vroeg ik ook al had geen zin zei die moet over 1 week maar een echo doen die week erna testen en als die negatief is dan weet je genoeg is het positief dan zit het nog goed Dat waren ze woorden
Jaa ben zo benieuwd kan niet wachten hopelijk dan eindelijk duidelijkheid Ben wel mega zenuwachtig, misselijk & hoofdpijn na het nieuws van de dokter
@SLBnala Wat een vervelende huisarts heb jij. Zo moeilijk is doorverwijzen voor bloedprikken niet... Hopelijk krijg je bij de echo volgende week mooi nieuws!
Helaas is het toch afgebroken Las op internet dat na een miskraam zwanger worden pas weer lukt na 12 maanden schrok daar best van klopt dat
Wat ontzettend jammer nee hoor dat klopt niet. Ik zou de echo wel laten staan om te kijken of alles straks schoon is. Sterkte ❤️
Wat jammer... Wat je gelezen hebt klopt niet hoor! Na mijn vroege miskraam/biochemische zwangerschap (wat dit ook is), was ik 2 maanden later weer zwanger!
Na mijn eerste miskraam had ik verplichte wachtmaand en maand erop was ik zwanger weer. Na Mijn ZOL duurde wat langer maar lang geen jaar denk 2/3 maand inc verplichte wacht maand
@SLBnala Heel jammer dat het zo is afgelopen ❤ En opnieuw zwanger worden na een miskraam hoeft absoluut geen jaar te duren! Sommigen zijn zelfs de maand erna al weer zwanger. Hou dus hoop, je kan zwanger worden weet je nu!
Wij sluiten het jaar mooi af. We hebben vandaag een goede termijnecho gehad. Ze heeft me nu op 11+0 weken gezet, 4 dagen vooruit. Ik ben het er niet mee eens, maar goed, boeiend We hebben een supermooi en bewegelijk kindje gezien. We gaan lekker vol rust en vertrouwen 2023 in!
Hoort helemaal niet bij dit topic maar ik weet dat er in deze groep ook een aantal vrouwen hun moeder of vader zijn verloren. Hoe doen jullie dat met de Feestdagen. Dit wordt de 1e Kerst zonder mijn moeder en ik weet niet zo goed wat ik moet voelen/doen. Ik heb er geen zin in, kijk er ook niet naar uit. Mijn stiefvader is ook ongeneeslijk ziek en hij voelt zich sinds één week zo slecht dat we zaterdag al een soort van afscheid gaan nemen met de kindjes. Hij komt zondag geen Kerst vieren, mijn (half)zusje wel. Zij is misschien dit jaar beide ouders kwijt en anders volgend jaar wel En dan het stukje kinderwens. Het blijft zo kriebelen. Mijn schoonzusje is vorige maand bevallen en ik voel een soort jaloezie. Echt niet oké. Ik schaam me er voor. Mijn man wil echt niet meer en ik kan me er nog steeds niet bij neerleggen. Vorig jaar rond deze tijd maakte we de beslissing om dit jaar weer voor een kindje te gaan..