Voorpret - zwanger worden 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Prachtig, en zo ver ver alweer ♥️

zegenwens vindt dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dikke knuffel ♥️

3. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.022
    4.996
    113
    Vrouw
    Wat een moeilijke periode voor je :( Ik weet niet zo goed of je kan helpen met het stuk over de feestdagen. Ik heb dat soort dagen zelf nooit als extra moeilijk ervaren nadat mijn moeder overleed. Dat is voor iedereen anders, velen vinden het juist wel pittig. Wat ik wil zeggen is dat als je toch fijne kerstdagen hebt, het ook helemaal oké is! Je bent niet verplicht om extra verdrietig te zijn tijdens de feestdagen. Evenals dat je niet verplicht bent om je goed te voelen 'omdat het de feestdagen zijn.' Alles is oké. Maar de situatie met je stiefvader maakt het ingewikkelder misschien, en het feit dat er een jaar voorbij is sinds de beslissing voor een derde kindje, en dat dat kindje nu toch waarschijnlijk niet komt. Ik kan me voorstellen dat er veel gemis is momenteel, veel leegtes die je opgevuld had willen zien. Moeilijk! Kun je er ondanks dat je man echt niet meer wil wel met je gevoel bij hem terecht? Of wil hij dat niet horen?

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Hier ook de 1e kerst zonder mijn vader in aantocht. Wisselt per dag hoe het voelt.. ene moment heb ik wel zin om met mam en mijn zus en haar gezin te zitten en zoals vandaag wil ik wel deken over mijn hoofd trekken en verstoppen met kerst. Gaat alle kanten op. Gelukkig vieren we kerst bij de schoonouders ook met alleen hun ipv schoonzus erbij, merk dat ik t soms wel lastig vind dat hun helemaal compleet zijn. Terwijl ik nog zoekende ben na zn overlijden... en ook gewoon moe, hormonaal en daardoor snel overprikkeld.
    In mijn eigen gezin ervaren we hetzelfde gemis. Dat maakt het toch wat laagdrempeliger.

Wat vreselijk dat je stiefvader ook binnenkort zal overlijden :(

5. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je liever woorden!

Ik kan er wel met hem bij aankomen maar echt over praten niet echt. Hij raakt daardoor geïrriteerd omdat hij echt niet meer wil, zegt hij dan. Maar soms wil ik het gewoon even kwijt, zonder bijbedoelingen.

6. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.022
    4.996
    113
    Vrouw
    Ja, dat is jammer. Het zou fijn zijn als je af en toe je gevoel met hem kon delen zonder dat hij het ziet als een smeekbede van jou. Misschien helpt het om dat ook zo tegen hem te zeggen? Hij kan standvastig zijn in zijn standpunt en jou nog steeds troosten in je verdriet.

7. SLBnala

SLBnala Actief lid

22 sep 2022
    104
    30
    28
    Vrouw
    Hoi hoi,
    Wij dachten doen voor kerst nog even een testje maar inderdaad zoals we al zeiden is het afgebroken. Wij wachten even af wat de verloskundige zegt met wanneer we opnieuw kunnen proberen om zwanger te worden. Voor nu tot dinsdag even rust ❤️

Bijgevoegde bestanden:

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Knuffel ❤️

9. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Knuffel! Hier bij mijn dochter direct de ronde na een miskraam met 5,5 week zwanger geraakt! Ik ga voor jullie duimen! <3

10. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Even stil geweest, er gebeurde veel thuis. Dochtertje onwijs ziek geweest, nu gelukkig weer beter.

Zelf vannacht onwijs buikpijn en wat vlagen misselijk. Vanochtend toch een testje (de action) en echt ver weg een tuur streepje amper op de foto te krijgen, niet hoopvol voor vermoedelijk 12 dpo. Net een predictor gedaan en daar krijg ik meer hoop van maar durf nog niet echt blij te zijn, duimen jullie mee…

Bijgevoegde bestanden:

Hoodie, Cobon en zegenwens vinden dit leuk.
  11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    De predictor is heeel mooi hoor!! Voorzichtig gefeliciteerd

Droompje123 vindt dit leuk.
  12. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.022
    4.996
    113
    Vrouw
    De Action loopt vaak supertraag op, dus dat verbaast me niet! Je predictor is prachtig!

13. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Die predictor kan niet missen hoor! Gefeliciteerd, ik duim dat hij mooi op gaat lopen!

14. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Gisteren 13 weken echo gehad alles was goed, met 20 weken nog een keer goed kijken hoe de placenta bij het schotje ligt of dat niet te dichtbij is ect was nu lastig te zien.

GroeneBomen, Droompje123, Hoodie en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.022
    4.996
    113
    Vrouw
    Prachtig kind!

Loveischocola vindt dit leuk.
  16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Mooie predictor hoor, gefeliciteerd!

17. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Dankjulliewel! <3 ik hoop ook dat de test gaat oplopen en ik er dan wat van durf te genieten..

Wat fijn van je 13 weken echo @Loveischocola !

Cobon vindt dit leuk.
  18. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Heb je nog getest vandaag?

19. Cobon

Cobon Niet meer actief

#4819 Cobon, 24 dec 2022
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2022
    Hele fijne dagen gewenst lieve meiden ♥️ wat een wonder dat zo veel van ons al een babietje hebben gekregen of zwanger zijn. Voor de nog wachtende dames veel liefs!

Ik vond het gezellig met jullie dit jaar! Op naar een mooi en gezond 2023 met hele lieve babietjes ♥️

Bekijk bijlage 742318

20. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.657
    27.305
    113
    Vrouw
    Sterkte :(

Deel Deze Pagina