Over een uurtje komen man en dochter thuis, kan niet wachten!! Die weten nog van niets De baby reageerde in ieder geval enthousiast op mijn gegil en vreugdedansje vanmorgen haha♥️
Haha, ik word helemaal vrolijk van je enthousiasme. Gefeliciteerd hoor! Hoe oud is je oudste? Ga je het haar ook al vertellen?
Ze is 9, en ik kan dat echt niet voor haar verbergen, dus ze komen er zo tegelijk achter. Ze weet heel goed dat het in het begin nog maar afwachten is of alles goed gaat. Ik ben vrij open richting haar
Gefeliciteerd!! @Cobon Zo super leuk en ook leuk om straks de rest van je gezin te verrassen. En inderdaad wat een vruchtbaar groepje tot nu toe, ongelofelijk!
Nee ik heb peren 'champagne' klaar staan, en de trip trap gereserveerd met een briefje voor de baby in september ligt een pakje maat 50 op de stoel en de test.
Dat denk ik ook hoor en je gaat toch ik wat je zegt op de automatische piloot. Het gaat zoals het gaat!
Heeeeeeel leuk en blij ♥️ ik heb een foto gemaakt op het moment dat het kwartje viel haha, die deel ik hier niet maar het was prachtig!