Ik kan eigenlijk al niet meer wachten tot juni. Hoe ga ik dit volhouden? Mijn man zegt dat het nu ook al wel kan, maar ik heb net een nieuwe baan en onze jongste is nog niet eens 1
Haha die van ons is ook pas 10 maanden, is juist fijn, dan kun je zwanger nog de overdag slaapjes meepakken ik zie geen nadelen!
Onze oudste was 9 maanden toen ik zwanger was van de jongste en vond dit inderdaad erg relaxed. Maar het lijkt me nu wel fijn (?) als de jongste al 1 is + het stukje net nieuw werk is ook wat me tegen houdt eerlijk gezegd. Maar wie zegt dat het meteen lukt. Straks gaan er nog maanden (of jaren) overheen. Maar misschien is het ook wel meteen raak. Heeeeeelp Ik heb mijn eisprong deze maand al gehad, dus we moeten nu sowieso wachten hoor haha.
Ik heb er hier een die vanmorgen om 8.45u pas wakker werd en dus zijn hele dagritme omgooide en nu al wakker is vanaf 15u Ik ga hem om 18.30u op bed gooien.
Ik ook niet hoor! Áls ik een eisprong heb gehad, zou ik nu 7 of 8 dpo zijn. Ik ben nog steeds met ovulatietesten in de weer om te kijken of er nog een echte piek komt, maar die zijn nog licht. Dus ik wacht nog even af en test misschien aan het einde van de week. Mijn vorige cyclus was 51 dagen (eerste na de borstvoeding) dus het kan nog alle kanten op
Ohja, dan is het wel erg onzeker! Moeilijk hè haha, afwachten. En testen is eigenlijk alleen maar leuk als je wat ziet, al is het nog zo minimaal spannend!
Testdrang en spanning was van korte duur want ik ben ongesteld! Cyclus van 27 dagen, dus daar ben ik wel blij om eigenlijk. De boel is gereset, zullen we maar denken
@Cobon wat leuk dat je het hebt kunnen vastleggen, dat is een toffe herinnering! @mailtje balen dat je ongesteld bent, maar wel prettig dat het deze keer niet zo'n lange cyclus is. Hopelijk voor jou volgende ronde goed nieuws! Ik ben aan het wachten tot ik ongesteld word. Donderdag laatste pil gehad, dus verwacht dat het elk moment kan komen. En dan wordt het echt, al heb ik geen flauw idee hoe te tellen, aangezien ik mijn cyclus niet weet.
@mailtje Balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je cyclus 'gereset' is! @Michje Spannend ook! Het is zo'n gek gevoel als het ineens echt wordt... Op naar je eisprong!
Hi dames! Wij willen ook over een maandje starten met proberen.. zou t leuk vinden mee te lezen en schrijven!