♥️ Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 8 januari Virgo88 - 33 jaar - 1e kindje 17 januari Cobon - 35 jaar - 3e kindje Kimmy133 - 34 jaar - 3e kindje 22 januari Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ Zwanger ♡ 11 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje 12 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje 17 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje • Afspraken • 24 januari - eerste echo - bonvb 31 januari - eerste echo - katin87 • Wachtbankje • Secret Promise - 28 jaar - 2e kindje Michje - 30 jaar - 1e kindje Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Loveischocola - 37 jaar - 3e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje
De goedkope sensitesten zijn op, komen vanmiddag nog 3, en ik ben er verder ook wel gerust op. Morgenochtend weer een testje voor ik naar de gynaecoloog ga.
Ik had nog Kruidvat, was ik vergeten! Dus ik kan weer verder met m'n hobby 10dpo met hele lichte urine net, heb al een liter thee achter de kiezen. Bekijk bijlage 712405
Haha zo leuk om het streepje steeds duidelijker te zien worden! Zo'n streepje had ik ook ongeveer op 10dpo! Gefeliciteerd!
Ja gaat goed, tot nu toe eigenlijk weinig last van kwaaltjes maar het is nog vroeg en het kan nog komen dus ik juich nog niet te hard haha. Inderdaad aan het aftellen tot de echo! Gelukkig gaan we volgende week een midweek weg naar Duitsland, dus dat geeft hopelijk genoeg afleiding en als we dan terug zijn is het al bijna tijd voor de eerste echo! Hoop zo dat alles goed is en ik lees en hoor soms zoveel verhalen over miskramen en missed abortions enzo... Maar goed, het voelt verder wel goed allemaal dus vertrouwen hebben in het lichaam!
Klopt, dat probeer ik ook te onthouden! Maar slechte ervaringen hoor je altijd meer dan de positieve en daar word je op dit soort momenten volgens mij altijd weer mee geconfronteerd haha. En natuurlijk ook doordat ik nog helemaal geen ervaring heb en alles nieuw is!
Hoi! Ik ben nieuw hier! Graag zou ik ook mee willen schrijven als dat mag. Ik heb al een best lange tijd een kinderwens, maar mijn vriend wilde nog even wachten. Sinds een paar maanden merk ik dat we er echt "klaar" voor zijn. Vriend heeft het er ook steeds vaker over. Mijn eierstokken rammelen niet alleen, ze zijn echt aan het springen! Ik zal vast niet de enige zijn Bijna dagelijks gaan onze gesprekken wel over onze kinderwens, soms denk ik dat mijn vriend een beetje gek word van mij al zegt hij zelf van niet. Er is één ding wat me nog tegenhoudt, en dat is dat ik net promotie heb gemaakt op werk (vanaf januari) en ik zit er toch mee in mn maag of ik het wel kan maken naar mn werk toe stel dat ik na een paar maanden zwanger zou zijn (stel dat het snel raak is, kan ook lang duren, je weet het nooit). Maar ja, kies ik voor mijn eigen kinderwens of stel ik het hierom uit.......?? Aan alle zwangeren: gefeliciteerd!! En voor alle NOD/test afwachtende dames, ik duim voor jullie!
@Chocoladekoekjes wat leuk dat jullie allebei aan toe zijn. ik merk dat ook nou mijn werk toe. Al ligt dat voor mij anders ik ben zzp er maar werk met vraagouders. Ik ben gastouder en dan moet ik weer 5 maanden hun los laten en moeten ze weer andere gastouder voor tijdelijk zoeken.
@Chocoladekoekjes Spannend maar wat je zegt je weet niet hoe snel je zwanger raakt altijd lastige beslissing dan
Welkom! Ook voor jou lastig met werk. Ik zou een beetje aanvoelen hoe dat voor je baas uit zou komen ook, maar dat ben ik.. hoe vervangbaar ben je tijdens verlof e.d..
Ja, het is lastig. De kinderwens is zo groot. Met vriend afgesproken dat we er (denken we) vanaf maart/april voor gaan. Ben al even gestopt met de pil (kijken hoe mn cyclus is), maar deze is best regelmatig (tussen de 25-28 dagen) en ben vanaf begin januari begonnen met foliumzuur. Zo spannend, maar zó veel zin in!
Ik zou er zeker voor gaan omdat jullie zo graag willen! Je baas zal het vast erg leuk vinden. Wij willen ook graag maar ik heb net een nieuwe baan en twijfel daardoor heel erg.
Welkom! Leuk dat jullie er dit jaar ook voor willen gaan Ik herken overigens ook wat je zegt mbt werk Ik ben zelf nog niet zo lang weer terug van verlof.. en nu alweer aan het kijken wanneer we voor de volgende baby willen gaan Ik vraag mij oprecht af hoe mijn opdrachtgevers straks gaan reageren Ik ben zelf overigens wel erg van mening dat ik dat niet tussen mij en mijn kinderwens laat komen.. Al snap ik dat het voor hun misschien best onhandig is, hoor! Maarja.. zoals je zelf ook al zegt: Een kindje laat zich ook niet altijd maar plannen. Voor hetzelfde geld ben je idd maanden (of jaren..) bezig! Dat gezegd hebbende.. Met de eerste zijn we in totaal 8 rondes bezig geweest (na ronde 4 een vroege miskraam). Nou zijn 8 rondes niet heftig verder, maar ook niet gewoon pats boem in ronde 1 of 2 (blijvend) raak Ik ga dus nergens vanuit. Wie weet duurt het weer 'zo lang' of zelfs langer.. en wie weet is het dit keer wel ineens snel blijvend raak We zien het allemaal wel!
Ja, ik herken het ook hoor, die werkdilemma's. Ik zit in principe prima met een vast contract op een leuke plek, maar de sleur begint er wel in te komen na vijf jaar in hetzelfde bedrijf. Voor mijn carriere en werkplezier zou het beter zijn om nu iets nieuws te gaan zoeken, maar dat durf ik dan ook niet nu te gaan doen met een actuele kinderwens...