Haha ja, pff.. ik zou het zó leuk vinden als ik normaal kon blijven als ik zwanger was. Maar het zit er niet in :')
Haha wat grappig! Ik mis de productieve positieve dagen tot eisprong juist haha, nu is het een soort 9 maanden durende pms.
*Breekt even in* @Cobon ik zag je banner! Van harte gefeliciteerd!! Wauw wat een mooi nieuws! Geniet er van en sterkte met de vermoeidheid en misselijkheid!
♥️ Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 8 januari Virgo88 - 33 jaar - 1e kindje 17 januari Kimmy133 - 34 jaar - 3e kindje 22 januari Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje ♡ Zwanger ♡ 11 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje 12 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje 17 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 27 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje • Afspraken • 24 januari - eerste echo - bonvb 31 januari - eerste echo - katin87 8 februari - eerste (pret)echo - Cobon 9 februari - eerste echo gynaecoloog - Cobon • Wachtbankje • Secret Promise - 28 jaar - 2e kindje Michje - 30 jaar - 1e kindje Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Loveischocola - 37 jaar - 3e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje
Ik zit nu een week voor mijn menstruatie. Volgens de app dan. Maar ik heb al zoveel krampjes/steekjes dat ik het idee krijg dat mijn menstruatie wel eens eerder kan komen. Althans, ik heb nooit echt klachten één week voor mijn menstruatie. Zwanger kan het niet zijn tenzij er wat mee is gekomen tijdens het voorspel maar daar geloof ik niet in
Haha ja? Heb je het wel eens meegemaakt? Wij hebben heel lang seks gehad zonder anticonceptie, voordat wij de keus maakte er definitief voor te gaan, en nog nooit zwanger geraakt van voorvocht Ja, dat wel. Misschien moet ik het ook maar 'gewoon' gebeuren. Want ik blijf het ook uitstellen door mijn werk
Wij wonen niet zo heeeeeel ver uit elkaar volgens mij, 45 minuten. Ik ken hier iemand met een restaurant (Italiaans), zal ik voor je vragen of er wat mogelijk is? Ik gun je zo een etentje..
Ja daarom we maken er wel weer wat van, maar vind soms enorm krom allemaal! Maarrr pretecho mag wel toch yeah voor jullie!
Ja is het ook hoor.. je zou maar een horeca zaak hebben nu je wordt toch gillend gek onderhand.. ik ben van de afdeling ZEER voorzichtig maar het is inderdaad krom. Pretecho al meteen geboekt ja 8 februari, echt heel fijn.
Ja ik ben ook enorm voorzichtig hoor, maar vind soms dingen krom maar het is niet anders… maar euhh waar woon je dan haha?