Voorpret - zwanger worden 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    @Cobon mooi testje hoor! Kan echt niet meer missen!

'Leuk' om te lezen over jullie kwaaltjes. Al vier zwangeren en het is pas januari! :cool:

@Loveischocola jammer dat jullie niet uit eten kunnen... Geniet van je sushi, ik gruwel ervan, haha!

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Ik vind het echt heeeeeerlijk!

Michje vindt dit leuk.
  3. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    315
    405
    63
    Vrouw
    Ik zag dat jij een echo bij de gyneacoloog hebt gepland maar ook een pret echo? Is er een speciale reden dat je ook nog een pretecho inplant? Ik zat ook nog te denken of ik evt. tussen m'n 7 weken echo en de termijn echo nog een pretecho wil inplannen (als alles goed gaat natuurlijk), ook omdat ik het rond die periode misschien wel al aan wat vrienden wil vertellen, maar wel met een beetje zekerheid wil weten of alles nog steeds goed is... :rolleyes:

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

M'n man mag niet mee naar het ziekenhuis :( vorige zwangerschap ook niet.. en ik wil de belangrijke en hopelijk leuke echo's niet alleen of videobellend doen..

Pret echo tussen die tijd is hartstikke leuk! Kost maar 3 tientjes ongeveer en die kleine gummiebeer groeit zo snel tussen die twee echo's in! Ik zou het zeker doen :)

bonvb vindt dit leuk.
  5. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    315
    405
    63
    Vrouw
    Oooh ja dat had je wel eens gezegd, dan snap ik het heel goed!
    Ja, ik zat er aan te denken om bijv rond 9 weken nog een echo in te plannen. Lijkt me heel leuk en die 3 tientjes heb ik er zo voor over! Maar het voelt dan ook een beetje alsof ik een soort overdreven bezorgd ben haha... :rolleyes:

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Neejoh! Is toch fijn die geruststelling en het is erg leuk. Echt niet overdreven hoor :) dat hoort bij het moederschap haha, bezorgd zijn, dat begint al meteen ;)

bonvb vindt dit leuk.
  7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Hier ongesteld, cyclus van 34 dagen netjes haha

Hoodie, Secret Promise en Cobon vinden dit leuk.
  8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Blehh ;)
    Nou veel plezier en zet m op komende maand haha!

9. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Extra echo zou mij ook leuk lijken. Er gebeurt zoveel van binnen, zou graag een keer extra willen spieken dan alleen de standaard echo's. Snap jullie dus helemaal.

Ik heb net even overlegd met mijn vriend en besloten nog niet aan de ovulatietesten te gaan. Wil het nog laagdrempelig houden en gewoon maar zien wat mijn cyclus doet. Wel besloten dat ik op dag 30 mag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Heb ik toch iets om naartoe te leven. :p

Cobon, bonvb, Hoodie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Vanmorgen een positieve test, alleen was het geen zwangerschapstest :rolleyes::|

11. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Oeps :eek:

12. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oh klote :/ beterschap!!

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja het is wel raar vind ik hoor.. "nou schat hij is positief, zullen we dan maar..?" Haha! Wij vinden dat allebei niet zo leuk. En toch hebben we het weer zo gedaan :roflmao: gelukkig vanaf nu alleen nog maar seks voor de lol! Maar als je het kan laten; vooral niet ovulatie testen en lekker relaxt zien te blijven.

14. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    315
    405
    63
    Vrouw
    Oh shit, beterschap! Voel je je er erg ziek door?

15. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    315
    405
    63
    Vrouw
    Haha, hier heb ik gewoon zelf m'n ovulatietesten in de gaten gehouden en op het moment dat ie positief was zelf een avondje wat meer initiatief genomen.. Hierdoor had vriendlief niet door dat het 'moest' en voelde het niet zo als een verplichting :)

maansneeuw, Cobon en Hoodie vinden dit leuk.
  16. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Wat een goed/leuk idee!
    Ik wil alleen volgende twee cyclussen weten en dan de maand dat we echt gaan beginnen gaan we het zonder ovulatietesten doen. Denk ik. Zeg ik nu in ieder geval :roflmao::o:

Cobon en bonvb vinden dit leuk.
  17. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Thanks dames!

Ik had daar straks verhoging, maar heb vandaag al twee keer paracetamol gemomen en hang nu rond de 37.4. Mijn normale temperatuur is normaal gesproken 36.4 dus ik merk al wel dat het wat warmer is. Verder heb ik enorme hoofdpijn en mijn keel doet zeer. Heek af en toe heb ik een droge hoest.
    Helaas hebben beide kindjes nu ook verhoging en koorts...

18. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Lieve allemaal..

Kijken jullie even met mij mee alsjeblieft :oops:..

Is dit positief? Is dit bijna positief?

Bijgevoegde bestanden:

19. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Ik was nog niet klaar haha

Bijgevoegde bestanden:

Elmii vindt dit leuk.