Beterschap @Hoodie! Ook voor je kindjes! Wat balen zeg! Slikken jullie ook een multivitamine al voor je zwanger bent? Foliumzuur moet natuurlijk.
Ik slik alleen normale multivitamine en foliumzuur, als ik zwanger ben stap ik over ik multivitamine voor zwangere vrouwen.
Nee, ik moet ook nog beginnen met foliumzuur. Dat wilde ik vandaag halen maar nu moet ik het dus bestellen haha. Bij de andere zwangerschappen ging ik over op een multivitamine
Ik ga toch echt meeschrijven hier. Vanmiddag met mijn man nogmaals goed gepraat. En vanaf de sept gaan we ervoor. Dus nog wel Ff wachten maar dat vind ik niet erg. Hij wil ook wel erg graag een vijfde.
Spannend @JNZ , nu maar afwachten! Hopelijk binnenkort goed nieuws! @3musketierseneengirl Nummer 5, wauw! Vind zo'n groot gezin erg gaaf, al gaat dat hier echt niet gebeuren! Leuk dat je mee komt praten. Ik slik standaard multivitamine en nu dus ook foliumzuur erbij. Als ik zwanger ben maar eens kijken wat het verschil is tussen gewone multivitamine en speciale voor tijdens de zwangerschap.
@Michje ja was ook niet echt gepland maar is wel geweldig. Anouk is nou een nakomertje zij heeft drie broers waarvan jongste 8 is. Dus vind nu wel leuk als nog een bij komt. Als ons gehint word.
@3musketierseneengirl, leuk dat jullie er dit jaar weer voor gaan! Leuk hoor, zo'n groot gezin! @JNZ spannend, nu afwachten! Ik duim voor je!!
Mijn lichaam snapt het allemaal even niet geloof ik. Ben van dinsdag t/m vrijdag ongesteld geweest na stoppen met pil, dus nog ontrekkingsbloeding zeg maar. Zaterdag en zondag niks meer en nu begin van de middag en vanavond ineens weer wat bloed met afvegen. Maar wel helderrood, dus geen oud bloed. Ben benieuwd of het hierbij blijft of dat het meer wordt... Zal vast gewoon ontpillen zijn, maar vind het wel gek.