Hoe gaat het met de zwangeren? @bonvb Maandag al de eerste echo! Vind je het spannend of valt het (nog) mee?
Hier gaat het goed, beetje wiebelig en moe. Ik kan niet wachten tot we de echo hebben. Nog anderhalve week wachten…
Niet echt oke beleef 2 jaar geleden helemaal opnieuw. En besef nu natuurlijk meer wat we missen omdat we H zien opgroeien natuurlijk
♥️ Dat is ook ontzettend verdrietig.. Ik hoop dat jullie veel steun hebben aan elkaar.. ook ik brand een kaarsje morgen. Veel liefs!!
Hoi dames, ik wil me ook graag aanmelden bij deze lijst. We zijn januari begonnen met zwanger te worden. Ben meteen met ovulatie testen begonnen om te kijken wanneer me piek is. Die is geweest en we hebben ons best gedaan haha. Nu zit ik nog wel met een aantal vragen van wanneer kun je nu het beste klussen als je je piek heb daar voor maar ook nog erna? Dit word ons eerste kindje! Ik heb mijn NOD 1feb dus net mijn ovulatie gehad die was zaterdag en zondag. Dinsdag er krampen gehad maar ben bang dat dat mijn eisprong was en dat ik nu een kans gemist heb doordat we na zondag niet meer geklust hebben. Maar dan gaan we lekker door naar de volgende ronde. Vanaf wanneer kun je een zwangerschapstest doen? En is die dan een beetje betrouwbaar? liefs
♥️ Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 8 januari Virgo88 - 33 jaar - 1e kindje 17 januari Kimmy133 - 34 jaar - 3e kindje 22 januari Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje 1 februari Shyvd - 31 jaar - 1e kindje ♡ Zwanger ♡ 11 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje 12 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje 17 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 27 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje • Afspraken • 24 januari - eerste echo - bonvb 31 januari - eerste echo - katin87 8 februari - eerste (pret)echo - Cobon 9 februari - eerste echo gynaecoloog - Cobon • Wachtbankje • Secret Promise - 28 jaar - 2e kindje Michje - 30 jaar - 1e kindje Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Loveischocola - 37 jaar - 3e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje[/QUOTE]
Welkom hier! Leuk dat jullie er voor willen gaan! Ik kan je alleen niet goed helpen met je vragen. Wij zijn nog niet begonnen, pas tegen het voorjaar!
@Loveischocola Heel veel sterkte meid, wat een moeilijke periode! @Shyvd Welkom! Ook ik weet geen antwoord op je vragen, maar er zijn er hier genoeg die je daar vast mee willen helpen!
Welkom! Je meest vruchtbare dagen zijn de 5 dagen voor je eisprong. De dag van je positieve ovulatietest seks hebben geeft het meest kans. De dag erna kan ook nog, als je dat leuk vindt En vanaf 9dpo zou je kunnen testen met hele vroege testen, maar dat is nog erg vroeg dus al ben je wel zwanger, je test kan dan nog negatief zijn. Die dagen tellen is vanaf de dag na je eisprong, niet na je positieve ovulatietest. Succes met wachten!! (Edit; ik ben moe, niet het meest duidelijke verhaal hoop dat je het snapt)