Welkom! Wat een verhaal. Wel fijn dat er zo met jullie meegedacht wordt. Hopelijk is jullie dit jaar nog een zwangerschap gegund!
Wat een verhaal meid. Fijn dat jullie goed geholpen gaan worden. Hopelijk hebben jullie snel een mooi kindje
@Nurazvita welkom! Klinkt als een goed overdacht plan, fijn dat jullie de weg zo goed weten te vinden in het zorglandschap @JNZ wat spannend! Ik duim met je mee, hopen dat hij oploopt en dat je volgende week net zo'n knaller te pakken hebt als die ovulatietest @Loveischocola ik doe met je mee met wachten op een ei, hij is hier ook nog nergens te bekennen @Mangolina wat ontzettend balen dat je je zo naar voelt fijn dat de medicatie wel wat helpt en ik hoop op een prachtige echo (ja, plaatjes delen!) zodat je hopelijk een beetje steun hebt aan het 'weten waar je het voor doet'
Welkom!! Ik heb ook een reumatische aandoening + chronisch pijn + geen schildklier meer en nog wat andere dingen. De vorige zwangerschap ging best goed en ik heb een gezond kindje gekregen! Misschien stelt dat je een beetje gerust Eerlijk; zwanger zijn is al niet mijn hobby maar met chronisch pijn vind ik het heel zwaar. Vooral het laatste trimester, en je mag dus geen bal aan pijnstilling Zorg dat je goed hulp hebt, dit goed bespreekt met je gyneacoloog en dat je erop voorbereid bent! Maar je hebt goede hulp zo te lezen. Ik mocht in het ziekenhuis slapen met pijnstilling (pethidine) indien nodig en werd eerder ingeleid. Meer kunnen ze eigenlijk niet voor je doen :s Als het zo ver is heb ik wel tips voor je, hoe je jezelf zo min mogelijk kunt belasten terwijl je een baby hebt. Zit je altijd in een rolstoel? Veel succes en liefs!
Ik ben nog wel heel voorzichtig.. ik bedoel ik vind t heel spannend haha voor mij zijn de streepjes toch nog niet duidelijk genoeg ofzo
Oka @Nurazvita misschien nog een tip.. Dit is natuurlijk helemaal niet te plannen, maar wij hebben nu gemikt op hoogzwanger zijn in de zomer. Ik heb veel minder pijn in de zomer, jij denk ik ook? En Google eens op PreCARA onderzoek!
Op de rechtertest zie ik vaag iets! Ik snap dat je nog voorzichtig bent. Blijf je dagelijks een fotootje posten?
Gefeliciteerd JNZ!! Hier een goede echo gehad vanmorgen. Hartje klopt goed en goede lengte. Geschat op 6 weken 5 dagen. Wel verstopt af en toe, maar goed genoeg om te zien dat het voor nu, gezond lijkt ♥️