Gefeliciteerd! Dan doe je het toch nog ergens voor, die misselijkheid! Bijzonder hè, zó klein. Bij de volgende echo is het echt een minimensje met armen en benen.
♥️ Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 1 februari Shyvd - 31 jaar - 1e kindje 5 februari Elmii - 33 jaar - 3e kindje ♡ Zwanger ♡ 11 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje 12 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje 17 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 27 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje • Afspraken • 31 januari - eerste echo - katin87 8 februari - eerste (pret)echo - Cobon 9 februari - eerste echo gynaecoloog - Cobon • Wachtbankje • Secret Promise - 28 jaar - 2e kindje Michje - 30 jaar - 1e kindje Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Loveischocola - 37 jaar - 3e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 3musketiersenanouk - 33 jaar - 5 kindje
Gefeliciteerd! Ik krijg testdrang door jou en ik zit nog niet eens in mijn vruchtbare week We zijn überhaupt nog niet eens bezig
Wij denken ook een meisje. Naja, mijn vriend denkt dat en mijn moeder. Qua gevoel sta ik er nog neutraal in. Geen voorgevoel en al helemaal geen voorkeur.
Precies dit!! Vandaag wel voor het eerst sinds eeuwen weer een ovulatietest gedaan Moet zeggen dat dit wel ietsjes helpt met de testdrang Al knalt hij nog niet @JNZ gefeliciteerd meid! @Mangolina prachtige echo Daar doe je het allemaal voor♡ Welkom nieuwe dames!!
Bestaat gelukkig ook nog! De Corona variant die ik had, viel gelukkig heel erg mee. Zou gewoon hebben gedacht dat het een verkoudheid was als ik geen positieve test had.
Haha! Willen jullie nu toch iets eerder beginnen of doe je de testen om alvast te kijken hoe je cyclus is?