Hier naar 2 binnenspeeltuinen geweest met de meiden L redde ze zich ook prima in het grote klimtoestel. Over een uurtje heb ik mijn eerste echo. Hopelijk een mooi knipperend lichtje, met de nadruk op één, haha. Ik ben echt bang dat het er 2 zijn. Had ik bij mijn eerste twee zwangerschappen super leuk gevonden, maar 4 kinderen zou ik wel heel heftig vinden.
@Katin87 Spannend! Succes en veel plezier! Hier een vrij rustig weekend gehad. Zaterdag was mijn vriend de hort op en had ik lekker het rijk alleen. Gisteren kwamen mijn ouders en oma even langs. Ik ben ook al wel toe aan lente. Ben een giga koukleum en vooral wanneer het zo nat is heb ik het snel koud. Dan liever droog en vrieskou idd!
Nee gelukkig niet meer! Darmen lijken wel iets beter hun werk weer te doen, maar gaat een beetje op en af. Sowieso merk ik dat ik me in het weekend wat beter voel (na een wat langere nachtrust) dan doordeweeks. Dus rust pakken helpt blijkbaar toch echt wel Aanstaande vrijdag heb ik een extra echo ingepland (gewoon bij een pretecho bureau) omdat we het toch wel heel leuk vinden om (zeker zo in het begin) wat vaker te kijken!
Ja vaak helpt extra rust toch echt wel. Maar ja hebben we vaak geen tijd voor je. Leuk een extra echo.
Jaa wat fijn! Lekker van nagenieten! En gelukkig maar eentje Ah fijn! En ja, rust helpt wel echt Super leuk, nog een echo. Iets om naar uit te kijken!
@Nurazvita Welkom! Wat een verhaal. Zo te zien krijgen jullie goede begeleiding. Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
Dames, ben ff een beetje onzeker. Gister werd ik (te vroeg) ongesteld. Voor dat ik de pil slikte, dus als puber, wist ik op de dag exact wanneer mijn menstruatie eraan zou komen (altijd een cyclus van 27 dagen). Ik ben al ruim 1,5 jaar gestopt met de pil. Nu duurde mijn cyclus de afgelopen maand 24 dagen. Ik heb de laatste tijd bijgehouden hoe lang mijn cyclussen duurden. Is dit regelmatig of juist onregelmatig? Ik maak mezelf een beetje gek en word daar onzeker van..... en we zijn nog niet eens actief bezig met onze kinderwens 24 - 27 - 26 - 27 - 27 - 25 -24 Wat denken jullie?