Ik ben nu wel begonnen met ovulatietesten. Even kijken wanneer mijn ei ongeveer komt dan krijg ik een beetje een beeld van mijn cyclus. Ik wil ze niet gebruiken als we echt gaan beginnen Mijn LF was 'maar' 10 dagen dus ik ben benieuwd wat hij nu is.
Hier vandaag zoals verwacht een positieve ovulatietest op cd 21 Als m'n LF nog steeds 13 dagen is, verwacht ik weer een cyclus te hebben van 35 dagen. Cyclus blijft nog wat langer dan voor m'n zwangerschap.. maar wel lekker regelmatig ondanks de borstvoeding Als dat de komende rondes zo blijft laat ik de ovulatietestjes denk ik gewoon zitten als we eenmaal van start gaan
Hahahahaha goed gezien Ja het kriebelt ook wel heeeeeeel erg! Echter willen we het liefst ook verhuizen voordat de tweede er is. Maarja, met de huidige huizenmarkt is het helaas allemaal niet zo eventjes gekozen en gedaan We kijken wel even hoe het allemaal gaat lopen
Heel herkenbaar, van dat verhuizen. Maar de prijzen zijn inderdaad belachelijk Wij hebben trouwens ooit samen in een NOD groepje gezeten, alleen had ik toen een andere naam NOD maart 2020 heette hij geloof ik.
Ik ben al misselijk, maar al helemaal als ik aan sushi denk Fijn dat jullie eeeeeindelijk uit eten zijn geweest wel
Ik had vandaag een super leuke echo bij een pretecho bureau! Kleine spruit was verdubbeld in grootte, al meer dan 2cm, werd zelfs 2 dagen vooruitgezet naar 8 weken en 6 dagen. Dit was zoveel leuker dan vorige keer, toen was ik veel meer gespannen! Nu heb ik echt kunnen genieten en uitgebreid kunnen meekijken! Er waren zelfs 2 beentjes goed te zien en al wat kleine bewegingen, zooo leuk!!