Voorpret - zwanger worden 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Ik heb wel meegelezen de afgelopen dagen, maar door drukte niet aan reageren toegekomen. Wel onthouden dat @zegenwens een leuk nieuwtje had. Gefeliciteerd met jullie verloving en spannend dat jullie er na het trouwen voor willen gaan. :thumup:

@Cobon Wat naar dat je je zo beroerd voelt. De hele dag slapen door medicatie lijkt me ook niet zo'n handig alternatief. Hoop voor je dat het snel minder wordt. Heb je er bij je vorige zwangerschappen lang last van gehad? Fijn dat de echo goed was! En je boft, want je mag morgen weer spieken toch? :D

@Mangolina Jeetje, heftig hoor! Fijn dat je je nu toch iets beter voelt, al lijkt het me ook rot als het eten niet smaakt. Gelukkig komt je omgeving, in dit geval je moeder, voor je op. Lijkt me lastig om voor jezelf op te komen als je naar huis gestuurd wordt door het ziekenhuis...

Ik ben aan het wachten tot (of óf) ik ongesteld ga worden. Vandaag is cyclusdag 29 en aangezien ik geen flauw idee heb van mijn cyclus, kan het morgen zijn, maar ook over een week, haha! Morgen is het twee weken na menstruatieachtige kramp en veel afscheiding. Zaterdag is twee weken nadat ik onwijs zere tepels had. :roflmao: Ben benieuwd of een van die twee met de eisprong te maken had. Als ik eind van het weekend nog niet ongesteld ben doe ik een testje, maar ik verwacht er niet zoveel van.

Mangolina en zegenwens vinden dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oehhh toch wel spannend hoor :) ben benieuwd!

Vorige keren ook wel flink misselijk maar nu erger. De afspraak van morgen is verzet naar de 18e! Oudste dochter gaat kennismaken op een potentiële nieuwe school morgen. Ik hoop dat ik niet moet spugen in de school :roflmao:

3. mailtje

mailtje Lid

25 sep 2019
    59
    88
    18
    @Mangolina wat rot dat je er zo ziek van bent! Fijn dat je moeder het geregeld heeft en dat je nu in elk geval wat binnen kunt houden. En wow, we werken al naar afspraken van termijnecho's toe! Wat gaan jullie hard!

Gefeliciteerd met jouw goede echo! Wat een prachtig boontje heb jij in je buik :thumup: en wat lief dat je naar me vraagt. Ik had gisteren (5/6 dpo) wat steken en krampen. Ben 's avonds nog even uit bed gegaan om te kijken of ik ongesteld was geworden zelfs, maar het zakte gelukkig af na plassen. Maarja, nu dus hersenen op volle toeren aan het dromen :rolleyes:
    Ik ben van plan om zondagochtend te testen, dan ben ik in elk geval 11dpo. Zaterdag zie ik familie en ben bang dat ik mijn mond niet kan houden anders :roflmao:

@Michje ook spannend!

Mangolina vindt dit leuk.
  4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Einde van weekend pas

5. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Ik verwacht niet dat het raak is, door gebrek aan seks op de juiste momenten. Ga er dus vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden een dezer dagen en helemaal niet hoef te testen. :rolleyes: Beetje zelfbescherming om pas eind van het weekend te mogen testen. :|

6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Owhhh dan snap ik het wel ja!

7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Mijn t.epel.s doen echt veeel pijn tijdens voeden :eek: en keek de baby foto’s van h en kreeg opeens toeschietreflex haha

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dat had ik als ik ongesteld werd, pijn bij voeden! Maar duurt nog even toch? Is hopelijk goed teken ;)

9. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Zo simpel kan het dus zijn, fijn dat je moeder voor je in de bres gesprongen is. Hopelijk voel je je nu snel beter.

10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook wel maar was toch wat anders qua pijn

11. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Haha, wel enorm spannend :)

12. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Vandaag kwamen mijn ovulatietesten binnen, hij is bijna positief. Maar ik vermoed mijn eisprong vandaag te hebben want jeetje wat een ei pijn had ik vandaag. Kon niet eens normaal naar de wc o_O

13. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.027
    4.997
    113
    Vrouw
    Cobon vindt dit leuk.
  14. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Ik had deze helemaal gemist. Mijn meldingen stonden weer uit...

Wat fijn zo'n mooie echo ❤️

Cobon vindt dit leuk.
  15. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.027
    4.997
    113
    Vrouw
    Oh heftig meid! Gelukkig haalt de Zofran de scherpe randjes eraf. Ik hoop echt voor je dat het over een paar weken wat afzakt.

16. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.027
    4.997
    113
    Vrouw
    Bedankt :)
    En spannend zeg! Nog eventjes geduld dus. Hou ons op de hoogte :thumup:

17. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Mweh hier bloedverlies na gemeenschap. Ik weet dat het vaker voorkomt, maar met een miskraamin het verleden zit het me toch niet lekker :(

18. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Hè wat naar. Ik kan me voorstellen dat je nu een beetje ongerust bent.
    Tijdens mijn eerste zwangerschap bloedde ik enorm na de seks en daar heb ik toen de vk voor gebeld. Bleek inderdaad onschuldig en gewoon een adertje die was gesprongen :)

19. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.027
    4.997
    113
    Vrouw
    Altijd schrikken! Waarschijnlijk idd een adertje geknapt door de gemeenschap, maar ik snap dat er gelijk doemscenario's door je hoofd schieten. Je kunt je verloskundige bellen ter geruststelling hè!

20. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik mag om 14.20 langskomen om het hartje te luisteren. Even in spanning nog!

Deel Deze Pagina