Hier ook wat advies nodig.. afgelopen maandag is onze hond in een speelse bui met harde aanloop tegen me opgesprongen. Ik zag het niet helemaal aankomen maar hij kwam met z’n voorpoten dus tegen mijn buik, met flinke kracht maar wel heel kort. Hij kwam niet heel laag terecht, volgens mij rond of net onder m’n navel. Ik dacht er eerst niet zoveel van maar merk sinds maandagavond toch af en toe wat trekkende pijn of steken aan de zijkant van mijn buik of rond mijn navel. Lijkt soms een beetje op soort spierpijn in m’n buik, waardoor t voelt alsof m’n hele buik wat gevoeliger is. Ook weer wat meer last van m’n darmen. Ik weet niet zo goed of ik er nou wat mee moet doen, is die iets waar je de verloskundige over moet bellen? Ik heb geen last van krampen of bloedverlies, maar toch een kleeein beetje ongerust…
Net toch even gebeld maar de vk zegt dat ik me daar echt nog geen zorgen over hoef te maken en dat de kleine echt goed beschermd zit en nog zo diep echt achter alles zit. De pijn die ik soms voel is waarschijnlijk gewoon wat spierpijn van het aanspannen en zou weer weg moeten trekken.. zolang er geen krampen of bloedverlies was hoefde ik me geen zorgen te maken. Gelukkig, nu daar maar op gaan vertrouwen!
Goed dat je toch even gebeld hebt, beter een keertje extra bellen dan niet en dat het achteraf wel nodig bleek. Gelukkig zit je kleintje nog lekker veilig!
Goed dat je gebeld hebt hoor! Nooit met stress en zorgen blijven lopen En idd je kleintje zit nog heel veilig achter je schaambot; dus er is niks aan de hand
@Katin87 ook goed dat jij even gebeld hebt! Hopelijk heb je straks een goede echo met een prachtig vitaal frummeltje in beeld. Ik ga er iig vanuit van wel
@zegenwens gefeliciteerd met je verloving!♡ @Cobon wat een prachtige echo❤ Daar doe je het dan allemaal maar weer voor he @Michje en @Loveischocola (en volgens mij @mailtje ?) wat spannend Ik ben benieuwd of jullie testjes positief gaan zijn straks @Mangolina oh bah meis.. HG is echt geen pretje. En wat goed dat je moeder even flink voor je op is gekomen. Nu heb je tenminste medicijnen die wat doen Sterkte en hopelijk ben je snel helemaal van de misselijkheid af.... Ik heb alles meegelezen, maar had even geen tijd om te reageren Hopelijk ben ik niemand verder vergeten en zo wel; sorry!! Hier heeft vriend aangegeven dat hij er wel voor open staat om binnenkort 'de natuur zijn gang te laten gaan' dus geen ovulatietestjes, maar ook geen voorbehoedsmiddelen Ik denk dat ik nog 1 ronde (na de huidige cyclus) wil overslaan en dan per april daarmee wil beginnen. Dan is de kleine ook ongeveer 9 maanden oud
@Secret Promise Spannend, dat is al bijna! En tegen die tijd heb jij met de ovulatietesten van de huidige cyclussen al wel uitgevogeld hoe je cyclus ongeveer verloopt? Ik hoop ook dat ik deze maand positief test, maar ik denk nog steeds van niet. Maar mag dan nog echt niet klagen, want het is pas ronde 1.
Ik merk al enig regelmaat dus als dat de volgende cylus weer hetzelfde gaat zijn, dan kan ik het als het goed is best aardig inschatten hihi! Je weet het nooit he! Komt ook nog vaak genoeg voor dat iemand met 3/4/5 dagen voor de eisprong vrijen toch zwanger raakt Wat zeg ik.. er zijn zelfs mensen bij die met 7 dagen voor het ei zwanger zijn geraakt Dus wie weet
@Hoodie jij schreef dus ook mee in het maart 2020 nod groepje? Onder een andere naam? Ik ben nu wel erg benieuwd wie je bent eigenlijk Haha ik heb daar echt tot de laatste snik nog meegeschreven.. Hij is kort geleden pas gesloten!
Haha ja! Ik stuur je even een berichtje want ik wil nog even geen bekenden die mee lezen Ik heb heel af en toe nog een berichtje gestuurd in die groep omdat het zo'n hecht groepje was.
Het is is goed! De verloskundige heeft een echo gemaakt en we zagen een kloppen hartje. Waarschijnlijk was het een geknapt adertje.