Wat een spannend dagje zo opeens, @Katin87 en @bonvb! Gelukkig is alles goed, fijn dat jullie de verloskundige goed konden bereiken! @Secret Promise leuk dat jullie een plannetje hebben! En april is inderdaad al bijna @Michje het kan zomaar raak zijn hoor! Ik duim voor ons allebei, en voor @Loveischocola. Zelf heb ik nog helemaal geen testdrang gelukkig, ik denk dat ik me kan inhouden tot zondag. Mits ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk.
Net wat bruin bij het afvegen. Als de menstruatie vandaag doorzet, was mijn cyclus 30 dagen. Niet verkeerd!
Ik moet dit soort dingen ook gewoon niet zeggen hier ook ongesteld, cyclus van 31 dagen dus ook mooi op zich. Misschien een wat korte LF wel, met de ovulatietest op dag 22 pas positief? Ik vraag me af of die ene borst per dag die J nog drinkt daar invloed op kan hebben, zou ik daar mee moeten stoppen? @Michje, we gaan wel gelijk op, maar niet op de manier die ik had gehoopt! Op naar de volgende ronde dan maar
@mailtje Ah nee, jij ook? Hier is het nog niet doorgezet, maar heb wel krampen. Ben benieuwd wanneer het echt doorzet! Volgende ronde zijn we allebei zwanger, oke?
Nou, waar blijft die menstruatie? Na dat miniveegje van vanmorgen niks meer, maar wel flink buikpijn. Als het toch moet komen, laat het dan maar opschieten!
Balen dames! De volgende ronde is voor jullie!! Wij wilde eerst eind 2022 beginnen, toen juli en nu toch al in april
Bij mij echt een normale menstruatie, helaas. @Hoodie april is al heel snel! Wat leuk is er een reden dat jullie eerst pas aan het einde van het jaar wilden?
Jammer van de menstruatie Ja, we wilden eigenlijk dat de oudste naar school ging maar eigenlijk willen we niet zoveel leeftijdsverschil tussen de jongste en een eventueel nieuw baby haha.