Ik moet een test verbod hebben echt bij r en h en miskraam kon ik prima inhouden en nu wil gewoon niet, ben zo bang dat er geen broertje of zusje meer bij komt…
Ahh meid! Die komt er wel ♥️ heb vertrouwen.. probeer geen conclusies te verbinden aan hele vroege negatieve testen zonde van deze mooie zonnige dag!!
Wat vervelend dat je er zo'n stress om hebt! Was je de vorige keren niet heel vlot zwanger? Lastig als zo'n angst eenmaal in je zit, om dat dan los te laten.
Alle 3x gelijk en testte ik ook veel later, komen deze keer beetje veel emoties bij te kijken denk ook omdat we nu weten wat we missen nu we H zien opgroeien
Ja, ik kan me voorstellen dat het daardoor deze keer heel anders voelt. Ik hoop ontzettend voor jullie dat je binnenkort weer zwanger bent. ♡
Jaa, het gaat snel nu. Afgelopen week veel steekjes etc. weer in m'n buik gehad (zijkant en rond m'n navel enzo) en ook veel last gehad van m'n darmen. Voelde echt wel alsof m'n baarmoeder deze week weer even aan het groeien was ofzo. Lijkt nu weer wat beter te zijn! Dinsdag de termijn echo, benieuwd of ik dan echt wat verder vooruit gezet wordt of niet (bij de pretecho vorige week werd ik volgens de meting eigenlijk nog minstens 2 dagen vooruit gezet).
Mijn baby kan nep kokhalzen van wie heeft ze het.. Lig al het hele weekend in bed hoop dat het eerste trimester snel voorbij is.
Sorry! Ik heb steeds wel meegelezen maar ben vergeten te reageren. Ik ben zo moe krijg het allemaal niet bij. Ik ben ondertussen 5 weken zwanger! Gaat goed, vooral dus heel moe en soms misselijk.
Aah ja is ook moeilijk, het zijn van die stressvolle dagen zo voor je nod. Ik duim echt voor je dat het snel goed raak is!!
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Gefeliciteerd! Vervelend dat je zo moe bent, hopelijk wordt dat snel minder. Heb je je eerste echo al gepland staan?