Ik was er echt nog niet weer mee bezig, maar het is alweer dag 9! Ik heb net speciaal voor jou een testje gedaan, die was nog heel negatief moet weer even in de gewoonte/mindset komen, merk ik. Vorige keer pas op dag 22 positieve ovulatietest, dus het voelt nog niet erg dringend. succes met de echo straks!
Haha nouja er is maar één ding belangrijker als je zwanger wil worden dan ovulatie testen.. Dankjewel!
Wij zijn christen en vinden die volgorde echt belangrijk. Daarnaast hebben we bewust geen seks tot we getrouwd zijn, hoewel dat een wispelturige weg, en dus niet altijd zo is geweest. Maar beetje moeilijk baby's maken zonder seks.
Haha, die verleiding is groot Maar om een heleboel redenen komt najaar het beste uit. Dus nog even geduld.
Ja, wij hebben na lang twijfelen toch gekozen om wel eerst te gaan samenwonen, vooral vanwege de afstand. Maar daarmee zijn we inderdaad wel een uitzondering
Duurt nog 2 weken denk ik Over 3 dagen begint mijn menstruatie. Maar ook wij doen de volgende ronde nog niet mee