Ik mocht gisteren een filmpje maken tijdens de echo en dit is een screenshot. Volgens mij is de nub hier beter op te zien. Denken jullie nog steeds een jongen?
@bonvb Wat fijn dat de NIPT goed was, dat zal wel een opluchting zijn! Succes vrijdag bij de echo. @Katin87 Een mooie echo! En wat lekker dat je al gauw weer mag, ben benieuwd of je dan veel verschil ziet! Die nub-theorie, onwijs interessant haha. Ik blader soms stiekem mee in dat nub-topic, maar vind het lastig te zien hoor! Vind het vooral ingewikkeld met welke lijn in de rug je de hoek van de nub vergelijkt, omdat het ruggetje door de opgetrokken-beentjes-houding vaak wat bol lijkt te lopen. Naar welk gedeelte kijk je dan? Dus als iemand zin heeft om met paint ofzo te laten zien hoe dat zit op bv Katin's echo, graag!
Haha ik snap er ook echt niets van.. bij m’n dochter hebben ook zoveel mensen het duidelijk proberen te maken maar ik zag het niet. Nu ook niet hoeveel pijltjes en dingetjes er ook bij staan. Bij de 2e wilde ik het geslacht toch niet weten dus dat is makkelijk en bij de 3e nu wil ik het ook niet weten. Dus ik kan niet perongeluk iets zien want heel de nub is abracadabra voor mij.
Alles is goed ❤️ Kindje is gemeten op 7+5 dat komt overeen met wat ik dacht! Over 3 weekjes de termijnecho! Hartje klopt mooi en het was weer zo speciaal om alles weer te zien en mee te maken!
Wat fijn! Lekker van genieten Hier gisteren officieel besloten dat we er vanaf volgende maand echt voor gaan We dachten eerst aan het overlaten aan de natuur, maar dat is met die kleine van ons (die bij ons op de kamer slaapt en momenteel in een slaapregressie zit) eigenlijk niet helemaal mogelijk We merkten dat we er deze maand ook nauwelijks aan toe kwamen We zullen het dus toch iets 'serieuzer' gaan nemen en wel gericht(er) 'klussen' Spannend weer!!
Leuk!! En spannend Wij zijn ook vrij doelgericht te werk gegaan, seks is toch niet helemaal prioriteit nummer 1 als er een baby is slapen daarentegen..
Hahaha herkenbaar hier ook lastig hoor kleine op kamer slaapt vreselijk en ool geen teken van een ei hha