Voorpret - zwanger worden 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cobon, 28 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.035
    5.005
    113
    Vrouw
    Zeker mag dat! Niet iedereen is hier al bezig met zwanger worden, en sommigen zijn juist al zwanger. Er is ook een groep voor zwanger worden van je eerste kindje hier op het forum. Ik weet niet of je daar al meekletst? Je bent hier in ieder geval van harte welkom!

Bella2021 vindt dit leuk.
  2. Bella2021

Bella2021 Actief lid

30 dec 2021
    323
    417
    63
    Vrouw
    bedankt voor de tip, ik ga daar ook eens kijken

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Zet m op! ;)

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ameland kindje haha

Cobon vindt dit leuk.
  5. bonvb

bonvb Actief lid

28 nov 2021
    315
    405
    63
    Vrouw
    Haha grappig, in het NUB topic staat tot nu toe ook alleen meisje, maar de echoscopist verwees gister een paar keer naar de baby alsof het en 'hij' was. Bijv: "Moet ie zo wel even zijn beentje opzij doen." Dat soort zinnen zei ze 3x. Het viel mijn vriend ook op. We hebben niks gevraagd, want ik weet dat ze het eigenlijk niet mogen zeggen. En misschien kon ze het wel helemaal niet goed zien en zei ze maar wat. Of ze versprak zich of ze verwijst gewoon makkelijker naar de baby met woorden als 'ie' en 'zijn' bijv. ipv haar...

Spannend.. Toch wel heel nieuwsgierig nu, denk dat ik toch eerder dan de 20 weken echo wel een geslachtsbepaling wil. Toch te nieuwsgierig denk ik :roflmao:

Michje, Hoodie en Loveischocola vinden dit leuk.
  6. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.035
    5.005
    113
    Vrouw
    Ik zeg zelf altijd hij/ie als ik het geslacht niet weet, dus denk dat dat niet zoveel hoeft te zeggen ;) Maar snap dat je erg nieuwsgierig bent!

7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd.. alleen vrijdag beetje slijm gezien verder niet echt.. o_O

8. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.969
    2.850
    113
    Vrouw
    Ze zeggen volgens mij (bijna) altijd hij/ie als het geslacht nog niet bekend is, haha. Ik zou daar dus niet zoveel waarde aan hechten hoor:p En ik snap je precies! Wij konden ook echt niet wachten:D Geslachtsbepaling gehad toen die kleine zo'n 14,5 week onderweg was hahaha (en was overduidelijk:thumup:).

9. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.969
    2.850
    113
    Vrouw
    Spannend weer:D Wij lopen qua cyclus volgens mij best gelijk.. Wat gezellig:p Al hoop ik dat jij deze ronde gewoon zwanger raakt natuurlijk:thumup:

Haha ik had al gezien dat ik waarschijnlijk op of vlak na kerst uitgerekend zou zijn als ik volgende maand gelijk zwanger zou worden (wat mij best zou verbazen hoor, maar fingers crossed):rolleyes:. Mij interesseert dat overigens niet zo heel veel.. Zou het er niet om laten iig:). Ik ben wel benieuwd hoe iedereen hier daarover denkt; hebben jullie maanden die jullie bewust (zouden) overslaan?

Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Niet per se overslaan, want we vinden wel een weg erin, maar vind december wel een minder handige maand om jarig te zijn. Mijn vriend is van 31 december en praktisch is anders. Maar vind het niet zo belangrijk dat ik er een maand voor zou skippen.

Kan wel situaties bedenken waarin men er misschien wel voor kiest om even een pauze in te lassen, maar die zijn bij mij (gelukkig) niet van toepassing.

Ik heb mn eigen verjaardag wel handig uitgekozen, vind ik zelf. Ben van juni, fijne maand qua weer en mooi verdeeld over het jaar qua cadeautjes, haha. Al was ik op mn opa's verjaardag geboren als ik 6 minuten eerder geboren was. Zo is er altijd wel wat!

11. Kip89

Kip89 Actief lid

28 feb 2022
    136
    149
    43
    Vrouw
    Ik denk er wel serieus over na om volgende maand over te slaan, mocht het nu niet lukken. Ik heb mijn nod denk ik 15 maart. Maar mijn cyclus is niet heel regelmatig. Wel 28 feb lh-piek gemeten met ovutesten. Maar dit is pas onze eerste ronde, dan is overslaan minder 'erg' dan wanneer je al een tijd bezig bent. Mijn man is 2 januari jarig. Ik noem het altijd the day after... en zo voelt het voor mij ook.

12. Cobon

Cobon Niet meer actief

Veel plezier!!

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Mijn droooooom is een kerstavond kindje ♥️ maar ik lees hier wel vaker dat mensen niet met kerst willen bevallen haha

14. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Nou…weet niet of gaat lukken haha… en niet echt slijmverlies meer verder :cry:

15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ik bedoelde op Ameland :roflmao:

16. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.035
    5.005
    113
    Vrouw
    Mijn vriend is van kerstavond. Die vindt dat geweldig :roflmao:

17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Jaaa dat komt sowieso wel goed haha! Verwacht alleen niet dat deze maand raak is.

18. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Ik persoonlijk zou wel maanden overslaan. Zo zou ik bijvoorbeeld ook liever geen december kindje willen, maar je hebt het natuurlijk nooit voor het zeggen :p

19. Michje

Michje Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.920
    2.101
    113
    Vrouw
    Maar moet je dan niet bijna 3 maanden skippen? Als ik nu zwanger ben, dan ben ik eind november uitgerekend (net gechecked, want had geen flauw idee :roflmao:). Dat kan ook december worden, maar uitgerekend in januari kan ook nog december zijn als de kleine eerder komt... Dan mis je al een kwart van het jaar! :p

20. Hoodie

Hoodie Bekend lid

29 dec 2021
    522
    376
    63
    Vrouw
    Ik zou bijvoorbeeld april niet doen. Mijn ei is rond de 11e vd maand en dan zou de uitgerekende datum 3 januari zijn. Grote kans dus voor 25,26,31 december en 1 januari :o::roflmao:
    Maar het zou me niks uitmaken als het de zelfde maand vd kindjes of ons is bijvoorbeeld. Onze oudste zoon, ons 'cadeautje' dus geen rekening gehouden met datums, is dezelfde dag jarig als mijn vader :rolleyes:

Deel Deze Pagina