Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 11 maart Fay123 - 24 jaar - 1e kindje 21 maart Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 27 maart Nurazvita - 35 jaar - 1e kindje 9 april Michje - 30 jaar - 1e kindje 20 april Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje ♡ Zwanger ♡ 10 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje 11 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje 19 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 23 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje • Afspraken • 15 maart Katin87 - 13 wekenecho 25 maart Cobon - geslachtsbepaling • Wachtbankje • Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 3musketiersenanouk - 33 jaar - 5e kindje Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje
Balen meid Laat het dan maar gewoon doorzetten he..(denk ik dan altijd). Gelijk door naar de volgende ronde!
Ik gooi hem toch even in de groep.. hier is toch geen NUB op te zien? (Sorry, 3 kinderen verder en ik snap het nog steeds niet ) Bekijk bijlage 719059
Ja en beetje algeheel ziekig/zeurderig gevoel, maar geen koorts gelukkig! Keel, neus en oren voel ik het vooral. Vandaag nog even met PCR bevestigd. Hopelijk is het snel voorbij... precies een jaar geleden heb ik het ook gehad, dus het voelt nu bijna als een soort 'jaarlijks dingetje'
Jaa, 26 maart heb ik nu de geslachtsbepaling staan, maar hoop dat het door kan gaan en corona geen roet in het eten gooit. Dus ik hou even een slag om de arm...
Witter dan wit helaas kans was ook extreem klein. Hopelijk snel menstruatie haha al heb ik er een hekel aan
@Cobon wat fijn! Lijkt me naar om het alleen te moeten doen! @bonvb ik duim voor je dat het door kan gaan. Spannend zeg! @Loveischocola jammer... Hoop voor je dat je niet lang hoeft te wachten op je menstruatie Ik hoop eind van de week mijn ovulatie te hebben, dus wij mogen aan de slag de komende dagen.
Ja.. is heel die twee jaar zo geweest hier, vorige zwangerschap moest ik ook de hele tijd alleen, niks aan!
Goeiemorgen, Even een vraagje! Mijn cyclus is gemiddeld 5 weken (35 dagen) en volgens mij app zou mijn eisprong rond 29 maart zijn. Wanneer is het verstandig om te beginnen met ovulatietesten?
@Cobon oja dat is vrij snel! Heb dit ook eens geprobeerd en toen duurde het heel lang, op dag 17 ofzo. Heb die van clearblue, dus die zijn ook best prijzig. Hoelang was jou cyclus dan, met zo’n vroege eisprong?