Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 27 maart Nurazvita - 35 jaar - 1e kindje 9 april Michje - 30 jaar - 1e kindje 20 april Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje 20 april Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje ♡ Zwanger ♡ 10 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje - jongetje 11 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje - meisje 19 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 23 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje - jongetje • Afspraken • 19 april Katin87 - 20 wekenecho 10 mei Cobon - 20 weken echo 12 april Bonvb - 20 weken echo • Wachtbankje • Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 3musketiersenanouk - 33 jaar - 5e kindje Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje[/QUOTE]
Vandaag ongesteld geworden dus mijn cyclus is mooi 28 dagen blij mee. Wij willen eigenlijk mei/juni beginnen maar heb vandaag een afspraak ingepland bij Jette in Brussel om mijn eitjes in te laten vriezen. Ben momenteel 34 en dan kan ik op latere leeftijd nog gezonde eitjes terug laten plaatsen. Juni heb ik de afspraak dus eerst daar de behandeling voor een nieuwe zwangerschap op de planning staat.
Vandaag cd10, heb best veel vruchtbaar slijm, maar ovulatietesten zijn negatief. Vandaag rond 13u en 19u getest. Heb al wel de hele dag wat zeurderige steekjes in mijn buik.. Iemand daar ervaring mee? Kan dat wijzen op een eisprong die er aan komt? Of krijg je dat pas tijdens of na je eisprong? Wordt er weer onzeker van hoe of wat....
Ohh dat is dus toch een goed teken, fijn! Hele lichtje streepjes, ga idd gewoon doortesten. Zal morgen wel een foto plaatsen hoe het dan is
Vanmorgen negatieve ovulatietest, net weer getest en positief. Streepje is donkerder dan de controlestreep! Donderdagavond en vanmorgen gezellig gemaakt. Wat raden jullie aan? Morgenavond nog? Vanavond is wel te snel denk ik? @Loveischocola ik gebruik de testen van Action!
Yess wat fijn! Goed de signalen van je lichaam opgepikt ook. Ik zou het zeker morgenavond nog eens gezellig maken
Ik ben nu 4,5 maand van de prikpil af(10 april 5 maand) en ik heb 2 week geleden 4 dagen wat bloedverlies gehad, wel minimaal maar tenminste wat. Bij de echo was ook te zien dat me bmslijmvlies nog veel te dun was om uberhaupt een bevruchte eicel in te nestellen. Dus ik denk dat ik er nog wel 4 maand bij op mag doen voordat dit misschien ook eens beter zal zijn. ik slik momenteel tarwekiem olie met vit E zou soms kunnen helpen bij het aanmaken van je bmslijmvlies (kan ook een fabel zijn) maar wie weet doet het wel wat en het is een natuurlijk product dus waarom niet.
Ik heb al twee nachten belachelijke dromen, terwijl ik normaal nooit onthoud wat ik droom. En de dromen slaan ook helemaal nergens op. Is dat een symptoom? Haha, ik verwacht er weinig van deze maand ivm weinig seks, maar vond dit toch wel frappant! Mag woensdag een testje doen, maar behalve die rare dromen heb ik nergens last van.
Thanks ik bel morgenochtend ook even om te vragen of ik een echo mag om te kijken hoe alles er van binnen uit ziet. Ik was alleen bang dat ze misschien zouden zeggen je bent pas paar maanden bezig wacht nog maar ff.
Ik weet het niet precies. Ik zit nu op cd 24 en mijn vorige twee cyclussen waren 31 en 28 dagen. Maar heb corona gehad (geen koorts, wel wat grieperig en vooral veel hoesten) in de periode dat mijn eisprong geweest moet zijn, dus geen idee of dat invloed had op mijn cyclus. (Stiekem net getest, maar negatief. Dacht tijdens het doorlopen wat te zien, maar trok weer weg, woensdag nog een poging)