Voorpret 2022 ♥️ • NOD lijst • 20 april Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje 20 april Chocoladekoekjes - 26 jaar - 1e kindje 8 mei Michje - 30 jaar - 1e kindje ♡ Zwanger ♡ 10 september Katin87 - 34 jaar - 3e kindje - jongetje 11 september Bonvb - 28 jaar - 1e kindje - meisje 19 september Mangolina - 27 jaar - 1e kindje 23 september Cobon - 35 jaar - 3e kindje - jongetje • Afspraken • 19 april Katin87 - 20 weken echo 10 mei Cobon - 20 weken echo 12 april Bonvb - 20 weken echo • Wachtbankje • Zegenwens - 24 jaar - 1e kindje Hoodie - 26 jaar - 3e kindje 3musketiersenanouk - 33 jaar - 5e kindje Mammavan1 - 34 jaar - 3de kindje
Ow dat meen je dat is inderdaad vervelend. Moet je lichaam dan weer een soort van opstarten na de prikpil ?
Ja de prikpil laat de menstruatie natuurlijk volledig weg (niet bij iedere vrouw). Ik ben inmiddels 12 jaar niet ongesteld geweest. Op 3x een tussentijdsebloeding na omdat ik 5 maanden te laat was met de prikpil. Nu dacht ik daardoor dat ik dan na 5 tot 6 maanden wel ongesteld zou gaan worden maar tot op heden niks. Je baarmoederslijmvlies moet herstellen na de prikpil en dir kan wel tot 12 maanden duren zei de dokter.
Dat is ook mijn plan, haha. Nog een maand zo aanklungelen en dan maar eens uitvogelen wanneer mijn ovulatie echt is.
Ja je hebt groot gelijk! Vond het al knap dat je het kon laten. Ik ga toch het liefst zo efficiënt mogelijk te werk :')
Haha ja same here, van grootse romantiek en de behoefte aan seks is hier echt geen sprake allebei zo moe, dan was ik nooit zwanger geworden!
Haha ja hier moet dat straks ook wel ovulatietesten is niet meer zoals vroeger iedere dag feest. deze maand doe ik even niets haha heb nog niet het juiste gevoel jij wel al begonnen nu @Secret Promise spannend
Yes, wij zijn begonnen toch wel! Heel fijn 7 april positieve ovulatietest, gok 8 april m'n ovulatie, dus dan nu 3 dpo Als ik uiterlijk 21 april niet ongesteld ben, ga ik testen Ik ben een van de weinigen hier op het forum die dat vol kan houden volgens mij Had bij m'n zoontje ook precies op NOD pas getest
Ow spannend. Ik heb eigenlijk ook nooi van tevoren getest. Meestal merkte ik het. Maar na mijn zwangerschap voel ik mij iedere keer zwanger als ik ongesteld moet worden hahah dus als ik straks begin kan goed dat ik dan wel test maar wel spannend dan zo de eerste ronde altijd