Ah toch wel, wat fijn voor je! Ben benieuwd Ik zou zelf ook pas op NOD testen. Vooral omdat het eerste trimester gevoelsmatig al zo lang duurt denk ik, dan voelt het nóg langer als je het al eerder weet.
Spannend en heel leuk! Hier vandaag een mooie 20 weken echo gehad! Onze meid is helemaal goed gekeurd! We kunnen met een gerust hart op vakantie straks!
Ah super fijn @bonvb dat is altijd een fijn gevoel idd. nou ik kreeg vandaag de prijslijst door van België jette en alle bijkomende kosten. Hahah ga ze eerst even bellen of je dan wel echt twee teruggeplaatst kan krijgen enzo. Want om dat maar even te doen is zonde. willen misschien toch gaan beginnen en hopelijk dan aankomend half jaar zwanger. En die eitjes bevriezen volgend jaar doen omdat wij deze zomer ook naar ons nieuwe huis verhuizen. maar wij zijn niet zo extreem actief wel wekelijks maar niet iedere dag
Ja door de vakantie was het of vrij vroeg, of vrij laat.. En dan wilde ik hem toch liever voor de vakantie hebben. We gaan eind deze week naar Miami, echt super leuk!
Lekker nog even van genieten? Is het jullie eerste kindje? haha vakanties is toch altijd anders met een baby vond ik afgelopen maanden
Ah ja, ik snap het! Ik heb ook niet getest, dus bij mij is het ook een gokje. Als ik deze ronde niet zwanger wordt ga ik denk ik wel eens een rondje ovulatietesten uitproberen. Ik vermoed dat mijn eisprong volgend weekend is!
20 of 21 Sinds de bevalling is m'n cyclus nog wat wisselend en m'n LF ook Afgelopen cyclus was m'n LF 12 dagen, die ervoor 10 dagen.. dus heb m nu maar op 11 dagen ingezet