Haha ja toch nog wel te zien hahah heb 3 van deze gedaan maar zal vandaag even early halen want denk dat mijn innesteling gezien mijn temperatuur pas gisteren of dag ervoor is geweest.
Ik wil mezelf ook bij jullie in het lijstje zetten. Enige punt is dus dat ik nog steeds mirte ongesteld ben en ook niet weet wanneer mijn eisprong is. Dus ik kan er geen datum aan hangen. Maaaar weet dat ik dus bij jullie sta ongezien hihi.
Misschien kan je je erbij zetten met NOD onbekend als je dat wil? Jij had de prikpil toch of haal ik jou door de war met iemand anders? Ik hoop voor je dat je cyclus snel op gang is!
YES vandaag een positieve ovulatietest! Bovenste van woensdag, tweede van gister, onderste twee van vanmorgen (ja hahah ik wilde ook met een andere test het resultaat zien haha )
Wat apart krijg elke keer geen meldingen van dit groepje. Ja heel apart had 4 testen gedaan op allemaal een licht streepje maar toch ongesteld geworden Mei doe ik even neit mee ga lekker vakantievieren en feestjes en wijnen en drankjes eten etc.... Dus ik ben er als het goed is juni weer Dan gaan we gewoon voor ronde 2
Wat raden jullie aan? Wij hebben het gisteravond nog gezellig gemaakt, vanavond dan weer ivm die positieve ovulatietest? Of morgenavond? Vind het zo lastig omdat ze zeggen dat elke dag ook niet goed ivm zaadkwaliteit, maar eigenlijk raden ze wel aan op de dag van de positieve test. Lastig.....