Voorpret

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ma2Be, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Tijdens mijn zwangerschap hebben we (ahum..) niet echt sex gehad. Hiervoor was ik namelijk ook zwanger en kreeg toen na een stevige vrijpartij een miskraam. En daar waren we allebei nogal van geschrokken.

Nu ik na de bevalling eindelijk geen lichamelijke klachten meer heb, moet ik er weer aan geloven. Ik voel me wel weer een beetje maagd ofzo.. ben haast vergeten hoe het moet. Vind het wel een beetje eng, maar komt vast goed.

Het wordt wel weer eens een keertje tijd. Krijg ook wel weer zin. Ben maar vast begonnen met mezelf op te lappen. Gewone navelpiercing weer in, maskertjes, scrubben en smeren, zelfbruinende doekjes, morgen naar de kapper, gezellige nieuwe lingerie aangeschaft, condooms, massageolie.. Check!

Voel me net alsof ik een spannend afspraakje heb. Manlief weet nog van niks, maar hij gaat er komende week aan geloven en ik heb al een beetje voorpret...

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Veel plezier ;)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha misschien moet ik dat ook maar doen, mijn hoofd staat er nog niet echt naar, maar vind het eigenlijk ook wel een beetje tijd.

Jij veel plezier alvast!

4. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    enjoy!

Groetjes Cindy

5. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007