Tijdens mijn zwangerschap hebben we (ahum..) niet echt sex gehad. Hiervoor was ik namelijk ook zwanger en kreeg toen na een stevige vrijpartij een miskraam. En daar waren we allebei nogal van geschrokken. Nu ik na de bevalling eindelijk geen lichamelijke klachten meer heb, moet ik er weer aan geloven. Ik voel me wel weer een beetje maagd ofzo.. ben haast vergeten hoe het moet. Vind het wel een beetje eng, maar komt vast goed. Het wordt wel weer eens een keertje tijd. Krijg ook wel weer zin. Ben maar vast begonnen met mezelf op te lappen. Gewone navelpiercing weer in, maskertjes, scrubben en smeren, zelfbruinende doekjes, morgen naar de kapper, gezellige nieuwe lingerie aangeschaft, condooms, massageolie.. Check! Voel me net alsof ik een spannend afspraakje heb. Manlief weet nog van niks, maar hij gaat er komende week aan geloven en ik heb al een beetje voorpret...
haha misschien moet ik dat ook maar doen, mijn hoofd staat er nog niet echt naar, maar vind het eigenlijk ook wel een beetje tijd. Jij veel plezier alvast!