Vermoeiend..

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door wondertjenr3, 26 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo,

Mijn zoontje is nu bijna 11 weken en zijn ritme begint me langzaamaan op te breken.
    Het gaat eigenlijk de hele dag zo:
    Voeden: 30 min.
    Spelen: 30 min.
    Naar bed brengen, troosten (hij huilt nl altijd) enz: 15 min, als ik geluk heb.
    Slapen: 45 min.

Daarna gaat ie dus continue huilen. Hij is altijd een uur te vroeg met de volgende voeding. Niets is goed wat je ook probeert behalve dus eten.
    Heb vandaag gemerkt dat het meteen goed is als ik m dus een uur eerder aanleg maar dit is geen doen.
    Ik heb nu al totaal geen tijd voor mezelf, mijn dochter en het huishouden.
    Om de 2 uur voeden zie ik echt niet zitten. Of ie genoeg binnen krijgt twijfel ik niet aan. Hij weegt al over de 6 kilo en denk rond de 60 cm. Hij zit steeds boven het gemiddelde. S'avonds krijgt hij als laatste fles een flesje KV. Dit zodat ik een voorraadje kan kolven. Soms krijgt hij ook een flesje gekolfde melk, daar drinkt ie ong 150 cc van op, soms meer, soms minder.
    Wil heel graag bv blijven geven maar als het zo moet dan houd ik het niet lang meer vol.
    Ik wil sowieso het CB hierover inlichten en om advies vragen maar wellicht dat hier ook nog tips zijn? Of dingen waar het aan kan liggen.

2. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hoi.

Om de 2 uur voeden is inderdaad pittig, helemaal als je nog een kleintje in huis hebt.

Rond de 10e dag hebben alle BV-kindjes regeldagen.
    Dan vragen ze vaker de borst en drinken ze kleinere voedingen om jou productie op een natuurlijke manier op te hogen.
    Het beste wat je kan doen is hieraan toegeven.

W.b.t. het slapen, moet je even overleggen met het CB. Zij kunnen je hier tips voor geven.

Succes.

Groetjes Saskia

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hij is inmiddels 11 weken, geen dagen hihi.
    Zijn gedrag met het drinken is ook al 11 weken lang..

4. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hoi,

Sorry, verkeerd gelezen.

Als het al 11 weken zo is, is het goed om een lactatiekundige mee te laten kijken met een voeding. Zij kan dan kijken of er dingen zijn die anders kunnen of evt. verbeterd kunnen worden.

11 weken is lang en petje af dat je het volhoud.

Succes.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina