Ik wil een voorraadje melk gaan opbouwen om de oefen oppas dagen van de komende tijd te kunnen overbruggen. Nu is het probleem dat mijn borsten erg snel reageren, en ik dus snel stuwing krijg. Hoe kan ik het beste kolven om toch wat reserve te hebben zonder gelijk pijnlijke en mega volle borsten te hebben?
Zelfde probleem hier. Geef je nog 2 borsten of 1? Ik doe nu na de ochtend voeding ( 2borsten weer) de laatste borst leeg. Dan kolf ik zo'n 40cc. Zo spaar ik het op voor de koelkast. Als het in de vriezer moet kolf ik smiddags en savonds ook een keer na een voeding, zodat ik binnen 24 uur 150 cc ongeveer heb en kan invriezen.
Het wisselt heel erg wat ze drinkt. Soms drinkt ze 2 borsten leeg, soms niet. Kan idd wel eens proberen als ze genoeg heeft aan 1 om dan de ander daarna leeg te kolven
Kleine beetjes maken samen een flesje. Niet te veel extra kolven per keer want dan verhoogt de productie. Bijvoorbeeld 30 tot 50 cc per keer kolven.
Ik heb gister 50 gekolfd na de ochtend voeding en vandaag gelijk al stuwing... Ga morgen eens 30 cc proberen idd