Voorraad luiers kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Karina2006, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Er zijn altijd wel aanbiedingen maar een week na de bevalling zou ik het niet zien zitten om uit te zoeken waar en een eind moeten reizen voor luiers. Zou ook niet heel veel halen maar een voorraad heb ik wel. Wij zorgen ook voor 2 weken voorraad boodschappen in huis want vriend moet gewoon werken en ik kan niet op pad.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Je kunt dichte pakken gewoon ruilen en er is lang niet overal altijd een goede aanbieding. Zou het gewoon doen!

Bij mijn eerste zijn we begonnen met pampers, had het idee dat die het beste waren. Na een tijd gingen die, in welke maat ook, doorlekken en toen was bij kassa dat de kruidvat luiers het beste waren. Heb ze toen geprobeerd en wil niet anders meer, heb nog een x uit nood de pampers moeten pakken en weer lekte hij door. Met deze doet hij dat niet en het scheelt ook nog eens een hoop! Heb er nu 84 voor 12,99 en anders 33 voor 11,75 ofzoiets

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zou geen voorraad kopen als ik jou was. Straks zijn die luiers qua pasvorm niets en lekt je kindje continu door. Of irriteren die luiers en dan heb je er ook niets aan. En geloof me dat gebeurt heel vaak! En dan zit je met je voorraad!

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik heb nu een set luiers van Hamac voor mijn dochter en die wil ik ook kopen in een kleinere maat voor de baby. Tot nu toe vind ik het de ideale wasbare luier. Ze lekken niet en zijn heel makkelijk in gebruik. Ik gebruik ook nog wel wegwerp voor de nacht, maar ook de oppas en mijn man vinden het makkelijk.

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Het is ook geen probleem, behalve dan dat je dan alsnog weer naar de winkel moet ;)
    Het was maar een tip :)

6. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke een voorraad is geen goed idee dus, toch fijn zo'n forum :)

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik had ook een klein vooraadje aangelegd van pampers.
    1x maat 1 (hoefde maar 1 pak bij te kopen, dus zou van maat 1 maar één pak kopen)
    5x maat 2
    2x maat 3
    Inmiddels ben ik bezig met maatje drie.

Sowieso vind ik pampers de fijnste luiers, ik heb een aantal andere zoals kruidvat (veelste stug) en huggies (absorbeert niet goed) geprobeerd, maar ik blijf bij pampers dan maar wat meer betalen..

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

er word hier wel gezegd dat je dichte pakken terug mag brengen.

hier dus mooi niet ik had heel veel pamersper gekregen en zelf ook nog 4 pakken in die maat maar die zat op een gegeven ogenblik niet goed meer maar mooi dat ik ze niet mocht terug brengen niet bij de etos niet bij de da en niet bij kruitvat terwijl ik overal de boon nog van had. maar er zat langer als een maand tussen

9. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam

Deel Deze Pagina