Ik weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten dus dan maar hier.. Ik geef nog steeds borstvoeding en dat gaat gelukkig super goed! Nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden Nu ben ik vanmorgen voor het eerst weer ongesteld geworden..denk ik. Heb de hele dag al bruinverlies en dat is het wel zo'n beetje. Vanmorgen had ik wel erg buikpijn en dat zeurt de hele dag een beetje door. Hoe was bij jullie de eerste menstruatie na de zwangerschap?
Hier dacht ik dat ik in mijn broek plaste zo erg was het! Heb toen de eerste 3 dagen met kraamverband gelopen wat ik echt ieder uur moest verwisselen. Afgelopen week voor de tweede keer ongesteld geweest en toen waren vooral de eerste 2 dagen heel heftig.
Een maand of 9 na de bevalling verloor ik wat oud bloed. Ongeveer een dag lang en ook maar heel weinig. Ik geloof dat ik na 11 maanden voor het eerst weer ongesteld werd. De eerste paar dagen was het heftiger dan voor de zwangerschap. Vanaf de eerste menstruatie werd ik netjes weer elke maand ongesteld en na een paar (ik denk 3) menstruaties zijn ze weer ongeveer gelijk aan voor de zwangerschap.
Ik heb afgelopen maand voor het eerst mijn menstruatie gehad. En ook niet zo'n klein beetje, heb 6 dagen hevig bloedverlies gehad pfff.
Ha dames.. Ook ik wacht op mn 1e ongi.. Onze zoon is geboren na meer dan 2 jaar mmm.. Waarvan een jaar Clomid te hebben geslikt, hoogste dosering en uiteindelijk 4 dgn voor de geplande operatie (laparoscopie: bevestiging van endometriose) hadden we een positieve test.. Dus of een brusje lukt zonder zh? We hopen het!! Akd; Hoop dat het gaat met je.. Erge pijn of alleen enorm veel bloedverlies? Xx Nina..
ik was na 7,5 maand en dan gewoon normaal! een cyclus overgeslagen en daarna weer regelmatig. Ik heb nu al 2-3 weken een gevoel of ik het wordt, maar niks... Pff verjalen maken me bang!
O ja, dat "ik bloed nu leeg-gevoel"... Hier ook steeds netjes na 7 maanden ongesteld. Maar na deze zwangerschap ben ik elke keer zooooo heftig ongesteld! Ik snap er niets van. Pijn doet het, hele pakken tampons gaan er door heen (sorry voor de beschrijving).....echt NIET leuk!
Bij beide kindjes 8 WEKEN (ja je leest het goed) na de bevalling. Ik heb bij de eerste 1,5 jaar bv gegeven en hoop dat nu weer te doen. ben alleen tijdens mn menstruatie wel extreem moe. (vooral icm bv)
Ik werd na een jaar pas weer ongesteld icm borstvoeding. Eerste twee keer heel licht en daarna weer een gewone menstruatie.
Hier was het bij allebei na 21 maanden meteen weer gewoon. Voelde eisprong, 2 weken later menstruatie, geen verschil met eerder, meteen regelmatig.
Hier net de eerste menstruatie gehad, heeeel heftig. Ik vond het wel een domper haha ik dacht dat je met borstvoeding zo een jaar niet ongesteld zou worden...