Ik ben de lamellen zo ontzettend zat en wil echt wat anders. Ze zijn helemaal verkleurd omdat de hond ook ateeds naar buiten wil kijken voor bij het raam en dan met z'n neuss er steeds langs komt. Nu zie ik vaker van die duo rolgorsijnen die lijken me erg mooi te staan. Gewone gordijnen lijken me weer zo kaal voor het raam. Nu hebben we nog 1 kat die vrijwel niks sloopt maar wat als hij toch een keer in die rolgord8jnen springt omdat er bijv een vlieg op zit? Wie heeft deze rolgordijnen en zijn ze redelijk katproof?. Ik bedoel dan van die rolgordijnen met die brede strepen. Worden ook wel dag en nacht gordijnen genoemt.
Wij hebben gewone rolgordijnen en geen van beide katten heeft er ooit ingehangen. Ook in m'n vorige woning niet.
We hebben eerder nooit rolgordijnen gehad. We hebben boven wel gordijnen maar de kat mag niet boven komen en beneden hebben we alleen lamellen maar die ben ik echt beu.
Wij hebben van die duo rolgordijnen. Helaas geen foto op de telefoon (van het weekend de foto's eraf gehaald) Ik zeg doen die gordijnen! Je hebt kant en klare bij de bouwmarkt. Zo'n standaard maten en slechte kwaliteit (mij mening dan ) Omdat wij veel en veel verschillende afmetingen nodig hadden moesten we ze op maat laten maken. Dit hebben we bij leen bakker laten doen. Mooie kwaliteit (van de gordijnen en van de behuizing). Wij hebben ze in het zwart. Hiervoor gekozen ivm de kleur maar ook het materiaal. Het is stevig en fijn gaas. Bij andere kleuren waren die gaasjes groter waar wij minder mooi vonden. Ook denk ik dat bij het fijne gaas de katten minder sporen zouden achterlaten. Lastig uit te leggen dit Je zou eens bij de leen bakker moeten kijken. Daar hebben ze een boek met alle soorten. Wij hebben 2 katten, ze hebben er nog nooit ingezeten. Mijn overbuurvrouw heeft van de bouwmarkt en haar kat heeft er 1 keer ingezeten. Weg rolgordijn Ik heb in ieder geval geen spijt. Ben er superblij mee!
Mocht je kat er wel in gaan hangen ben je wel echt de sjaak. Die dingen zijn namelijk vreselijk duur( komt doordat het snijden van de stof door het gaas een nogal moeizaam proces is in de fabriek) kat erin en ze zijn echt wel kapot. Welke kwaliteit je ook neemt.
Ja hier! 2 katten en zo'n rolgordijn. Ze springen er echt wel eens in naar een vlieg ofzo, maar je ziet er niks van. Hij komt wel bij een goede woonwinkel vandaan. Hier hebben we de witte, maar als je de keus hebt zou ik een andere kleur nemen. Wit is best besmettelijk en ik heb nog geen goede schoonmaaktruc gevonden
Hier al een lange poos twin rollers kat nog nooit in gezeten . Komen van de bouwmarkt kosten ook wat , geen spijt. 3 Jaar nu .