Ik heb een paar heel leuke ideeën voorbij zien komen. Ik ga zo even googlen. @Honeyy: Leuk dat je een foto plaatst! Ik vind het leuk bedacht van je.
Wat een ondingen lijken me dit! Ik zou echt nooit zoiets in mijn huis willen. Hahah! Zoveel mensen zoveel smaken! Ik hou helemaal niet van snuisterijen. Geef mij maar een paar mooie lantarens met een kaars erin. Meer mijn stijl. Maar ik dacht als eerste dat ik ze zou vullen met verschillende lagen kiezelsteentjes in tinten die bij mijn interieur zouden passen.
Ik heb 1 grote met tekst : chocolade en koekjes die zitten er ook in. En de kleinere formaat zitten muntballen in . Heb nog 1 in de kast daar weet ik nog niks mee te doen. Maar zag leuke ideeën waxine lichtjes er in enz of seizoen s gebonden .
o wat leuk ik wil ook zo'n pot. ik zie ze steeds overal met teksten. waar kan je ze zonder teksten.. ik zilde er verschillende soorten italiaanse pasta in doen. misschien kunnen jullie foto's plaatsen met wat je erin hebt zitten lijkt me leuk ok zo te zien wat iedereen erin heeft
ik dacht ook gelijk aan gekleurde pasta. Ik heb hier ook nog 5 van die potten staan.... je mag ze zo hebben haha ik doe er niks mee..
@Tweety: Ik heb de mijne gekocht bij een tuincentrum. Ze kostten toen rond de 15 euro, volgens mij. Ik vul ze om de twee maanden opnieuw. Iedere keer een ander thema. Met kerst bijvoorbeeld zat er sneeuw in, kerstballen, glitters & een of andere kerstslinger (moeilijk uit te leggen). In het voorjaar leg ik er een grasmatje met bloemen in (Xenos, zelf op maat geknipt) en met Pasen zet ik een paar kuikentjes op dat gras. In de hersft bladeren, denneappels, mos, etc. Maar nu dus inspiratieloos.
Gekleurde lintjes, oude knopen, kralen, houten klosjes ( van bijv. garen), touwtjes, kleine cactusjes, kleine plastic diertjes, zelf gedroogde bloemetjes. Zo iets zou ik er denk ik indoen.
Naast elkaar zetten en leuke bollen en planten. Of alleen in de bovenste bollen doen, deksel wel eraf natuurlijk..
Haha toevallig hier ook! Kerstkransjes kunnen nu echt niet meer Heb exact dezelfde potten. Heb er vaak snoepjes in. Maar daar kan ik slecht vanaf blijven. Daarom doe ik er soms snoep in waar wij niet van houden. Maar ik zie hier ook leuke ideeën!
Heb er het volgende in zitten.....onderin mini marsjes etc / middelste dropjes en de bovenste mijn nespresso cups
Tuinland , acion , xenos . De mijne de grote koste 10 euro bij acion. De twee kleinere heb ik gekregen .
MissT, die ijsblokjesdingen hebben ze volgensmij wel bij Xenos en action enzo. Voorbeeldje: Koelelementen Rice.dk
Ik heb ze van Riviera maison , gekocht bij een winkel hier in de stad maar ook te koop bij hun webshop.